Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Jeg har nettopp startet i ny jobb (er et vikariat ut juni neste år). Arbeidsplassen vet ikke at jeg er gravid da det kun er i uke 11. Er redd for at de skal få vite noe ettersom jeg har 6 mnd prøvetid (Ja, vet de ikke kan bruke graviditet som grunn til å sparke meg). Det er butikkarbeid, hvor jeg står på beina i 7,5 timer hver dag og annenhver lørdag, med masse stress og veldig høy musikk. Jeg blir så ufattelig sliten, har konstant vondt i hodet, er svimmel og har vondt i bein og rygg. Det er helt forferdelig. I tillegg til at jeg brekker meg og spyr hver eneste dag, uansett tid på døgnet. Dette er veldig uheldig ved kundebehandling har jeg funnet ut Det er ikke mulig med tilrettelegging på jobben, så jeg vurderer å høre med legen om sykemelding for en liten periode så jeg kan slappe av litt. Men må vente til jeg har rett til sykepenger. Er dette god nok grunn? Hvis jeg er sykemeldt mer enn 16 dager og pengene skal utbetales fra NAV, hvordan regner de ut hvor mye penger jeg får? Anonymous poster hash: 65d8b...f34
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 Kjøp deg gode sko, si at du må ha en stol du kan sitte litt på innimellom hvis du skal fortsette pga smerter i rygg og ben, ta en egenmeldingsdag de dagene formen er verst. Jeg ville snakket med sjefen også og forklart situasjon. Blir litt oppgitt over de som mener det ikke kan tilrettelegges, hvorfor kan det ikke det? Vi er mange som har vært der du er, bit sammen tennene! Anonymous poster hash: 2d67d...bbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå