Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Blir gal av å gå å vente, å håpe at alt er bra. Er i min 9 uke. Har sett hjertet slå, men klarer man å slappe av med tanken på at alt går bra... Neida. Kan man snakke med noen om det noe særlig, neida. For det er jo ingen som vet at jeg ruger enda. Baah... Anonymous poster hash: 7e544...007
Gjest Me2u Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 Det er en milepæl å komme til uke 12, men bekymringene stopper ikke
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Håper du klarer å slutte å bekymre deg. Jeg var dritredd for spontanabort, men mannen roet meg ned ved å si at skjer det så skjer det (dessverre) og det hjelper ingenting å bekymre seg. Om noe så er stresshormonene ikke bra for babyen. Så prøv å slappe av og ikke bekymre deg. Kos deg og tenk på hyggelige ting Vips er du 12 uker på vei og vips har du en baby. Og vips har jeg en seks måneder gammel baby <3 og snart har du det og Anonymous poster hash: 58bd5...df4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå