Gå til innhold

Ting å gjøre i Bodø??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal jobbe i Bodø i sommer og kjenner allerede jeg er så lei av å sitte inne å ikke gjøre noe.

Noen som har gode tips til hva jeg kan fylle ettermiddager og helger med?

Har ikke barn, men føler ikke det er så mye å finne på.

Kom med tips, vær så snill! Jeg er desperat! :P

Anonymous poster hash: 56757...610

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nada!!!! Du kommer bare til å blåse bort.....

Skrevet

Nada!!!! Du kommer bare til å blåse bort.....

Hoff... Er det jeg har funnet ut til nå, er jo absolutt INGENTING å ta seg til!!!😫

Skrevet

Hvor i Bodø skal du bo da? Hva liker du å gjøre? Hvilke aktiviteter/ting vil du ha tips om ? :) masse å finne på her!

Anonymous poster hash: 5ad4f...6d0

Skrevet

Hvor i Bodø skal du bo da? Hva liker du å gjøre? Hvilke aktiviteter/ting vil du ha tips om ? :) masse å finne på her!

Anonymous poster hash: 5ad4f...6d0

Bor midt i sentrum. Jeg er åpen for alt, bare det ikke er så dyrt. Har ikke noe nettverk her, så ønsker ikke gjøre noe hvor det kan bli ekkelt å dra alene.

Hi

Skrevet

Hvis du er glad i å være ute, er det jo utrolig mange fine tur-områder her. Mange fjelltopper å bestige, ta hurtigbåten rundt på øyhopping i skjærgården, dra på parken-festivalen, besøke SALT, gå i komsert/forestilling i Stormen, melde deg inn i Stamina (sommerkampanje), dra til Saltstraumen, besøke Kjerringøy, shopping, gå på cafe... Håper du klarer å kose deg i Bodø- det er faktisk en flott by å bo i- med mange muligheter og nært det meste :)

Skrevet

Bli med på fellesturer med BOT :)

Anonymous poster hash: a682a...bcf

Skrevet

Hvis du er glad i å være ute, er det jo utrolig mange fine tur-områder her. Mange fjelltopper å bestige, ta hurtigbåten rundt på øyhopping i skjærgården, dra på parken-festivalen, besøke SALT, gå i komsert/forestilling i Stormen, melde deg inn i Stamina (sommerkampanje), dra til Saltstraumen, besøke Kjerringøy, shopping, gå på cafe... Håper du klarer å kose deg i Bodø- det er faktisk en flott by å bo i- med mange muligheter og nært det meste :)

Mange gode forslag her, bortsett fra ett: Litt teit å anbefale henne å dra på en festival som har vørt utsolgt siden før jul i fjor...

Anonymous poster hash: c2da6...208

Skrevet

Mange gode forslag her, bortsett fra ett: Litt teit å anbefale henne å dra på en festival som har vørt utsolgt siden før jul i fjor...

Anonymous poster hash: c2da6...208

Meld seg som frivillig til festivalen! Festivalen deles i fire vakter. Tidlig/sen fredag og lørdag. Må jobbe to vakter og får fri to. Fin måte å bli kjent med folk på også:)

De trenger nok frivillige til Nordland musikkfestuke også.

Anonymous poster hash: a682a...bcf

Skrevet

Drikk kaffe med meg😊

Anonymous poster hash: c90ac...e39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...