Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Nylig operert og bundet til sofaen i et par uker, og i den anledning fått meg netflix. Har lyst å se noen gode filmer, men har lite peiling. Har sett lite film siste 10-15 årene, så trenger tips! Liker ikke sci-fi og typen zombie og vampyrfilmer, altså ingenting overnaturlig. Men ellers ganske altetende. Aller mest gla i thriller eller en god dramafilm. Anonymous poster hash: 52961...4b6
hysterika Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 Har akkurat sett Philadelphia og The rebound, jeg likte begge veldig godt.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Taken ;-) Anonymous poster hash: adfe9...6ca
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 Takk 👍 Anonymous poster hash: 52961...4b6
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #5 Skrevet 21. juni 2015 Ds tror jeg du kommer til å like "Conviction". Basert på sann historie Anonymous poster hash: dbb6b...aac
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #7 Skrevet 21. juni 2015 The Departed Blood Diamond The next three days Mystic River Panic Room Memento Taken og Taken 2 All good things Catch me if you can Monster Identity Flightplan Swimfan The frozen ground Shutter Island Millenium-triologien Alpha dog Hard Candy Varg veum-filmene The death Clique Sandor slash Ida Kongen av Bastøy Coach Carter Brokeback mountain In her shoes The Missing Verdt å bruke tiden på alle disse:) Jeg er veldig glad i thrillerfilmer, gjerne intense og spennende. Noen gode dramafilmer her også! Ellers er det veldig mange av disse filmene som er basert på en sann historie om du har sansen for det. Anonymous poster hash: e7531...950
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #8 Skrevet 21. juni 2015 The Departed Blood Diamond The next three days Mystic River Panic Room Memento Taken og Taken 2 All good things Catch me if you can Monster Identity Flightplan Swimfan The frozen ground Shutter Island Millenium-triologien Alpha dog Hard Candy Varg veum-filmene The death Clique Sandor slash Ida Kongen av Bastøy Coach Carter Brokeback mountain In her shoes The Missing Verdt å bruke tiden på alle disse:) Jeg er veldig glad i thrillerfilmer, gjerne intense og spennende. Noen gode dramafilmer her også! Ellers er det veldig mange av disse filmene som er basert på en sann historie om du har sansen for det. Anonymous poster hash: e7531...950 Oi, tusen takk! Har sett noen av dem, og liker veldig godt de som er baserte på sanne historier. The frozen ground er et godt eksempel på min type film, så her er det jo bare å starte fra en ende! 👍🏻👍🏻👍🏻 Anonymous poster hash: 52961...4b6
gresskar Skrevet 21. juni 2015 #9 Skrevet 21. juni 2015 De urørlige flott film 😊 Er forresten basert på en sann historie 😊
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #10 Skrevet 21. juni 2015 De urørlige flott film 😊Er forresten basert på en sann historie 😊 Supert! Gleder meg! 👏🏻👏🏻 Litt morfin bare, så snurrer jeg film 😂😂 Anonymous poster hash: 52961...4b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå