Gå til innhold

Hva er så forferdelig med buss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor litt øde til men det går busser her. Har en venninne som har flytta inn med typen ikke så langt unna meg. Flere dager i uka spør hun meg eller andre på fb om de kjører den og den veien sånn at hun kan sitte på. Gratis og antageligvis. Bilen er på verkstedet og kjæresten tar jo sin bil til jobb hver dag. Fatter ikke hva som er galt med bussen for en liten periode!

Anonymous poster hash: 313a0...52e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner også noen sånne, som har folk som kjører de overalt. Nøyaktig samme strekning som bussen går, og her går bussen hvert 10. minutt, så det er jo bare flaut. Er bilen min på verksted, så tar jeg buss, sykler eller går. Er bare hvis jeg hadde vært syk og måtte til legen jeg hadde spurt om noen kunne kjøre.

Anonymous poster hash: ab754...0a7
Skrevet

Jeg har kanskje enormt god luktesans.... men jeg holder på å spyyyy av og til når jeg MÅ ta bussen :P

Skrevet

Utenom at setene er helt motbydelig møkkete, selvom en ikke ser skitten, så ser jeg ikke noe problem med å ta buss. Jeg tar buss til og fra jobb hver dag. Heller betale 600,-/ måned i busskort enn å betale flere tusen for bil nr. 2 med lån, forsikring og drivstoff :)

Anonymous poster hash: 9d736...625
Skrevet

Jeg har kanskje enormt god luktesans.... men jeg holder på å spyyyy av og til når jeg MÅ ta bussen :P

Det føler jeg ofte, men må like vel ta bussen til og fra jobb.

Skulle ønske andre kunne dusjet, ikke brukt så mye parfyme, vasket klærne sine, ikke røykt osv osv

Anonymous poster hash: 95c01...48d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...