Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Koselig, men hardt. Har nettopp sovet min første natt igjennom på 14 mnd så spør samboeren idag:"er det ikke på tide og få en ny? Hun er jo blitt så stor.." Har en til på 6 år fra før, men ikke hans biologiske barn. Skal starte utdanning til høsten og trives bra i jobben. Men han hadde sikkert ikke hatt noe imot en til! Synes overgangen fra 1-2 var vanvittig svær.. Hvordan synes folk det frister å starte helt på nytt bare etter 14-15 mnd? Mine to har veldig glede av hverandre trass aldersforskjell. To tette har aldri vært noe jeg har tenkt over. Også er vi bare i midten av tjueårene da. Bare en tanke herfra! Anonymous poster hash: 967c3...594
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 3 år mellom har vært perfekt for oss. Glad for at vi ventet såpass lenge siden nr 2 er kronisk syk og har vært en massiv utfordring for hele familien Anonymous poster hash: 2f976...a5d
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Jeg hadde en baby som ikke var den enkleste men likevel hadde jeg lyst på en baby til når småen var 8 mnder. Anonymous poster hash: 068bb...5d4
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 Hadde absolutt gjort fra meg utdanningen først!! Har fire selv, godt spredt! Nøye planlagt, samme far Når siste ble født var de andre 8, 13 & 16. Alle har et godt forhold seg imellom! Minste & største har det tetteste forholdet (minste nærmer seg 5 nå) Anonymous poster hash: 044b6...3f0
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #5 Skrevet 21. juni 2015 Starta på nytt etter 3 mnd jeg! Supert:-) Anonymous poster hash: 8240f...475
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #6 Skrevet 21. juni 2015 Vi satser på tre tette. De to første er det 17 mnd mellom Ja, travelt nå, men satser på at det blir fint om noen år. Vi ønsker å bli ferdig med småbarnsperioden fort Anonymous poster hash: 9b7d7...6b2
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #7 Skrevet 21. juni 2015 For min del er ikke tette barn ideelt. Jeg må få litt pusterom mellom de. Her er det 3,5 år mellom nr 1 og 2. Vil ha et tredje barn. Og har tenkt at det snart må gjøres alvor ut av siden minste er 2 år nå. Vil i utgangspunktet ikke ha for stor forskjell mellom de, men akkurat nå syns jeg vi har mer enn nok med en trassig 5 åring og en krevende 2 åring. Skjønner meg ikke på de som orker tette barn!!! All ære til de 😜 må nok få et halvt års tid til for å bli helt klar for noen flere... Syns det var en stor overgang fra å ha ett til to barn. Men tror og håper at et tredje vil "skli" inn i rekkene. For nå er vi vant til å dele på oppmerksomheten. Men da må man kanskje ikke vente for lenge heller, for attpåklatt vil vi heller ikke ha... Ikke lett dette syns jeg... Anonymous poster hash: 65b47...fd0
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #8 Skrevet 21. juni 2015 Her har vi 2,5 år mellom en og to, så er det 3,5 år mellom to og tre, til slutt er det 1,5 år mellom tre og fire. Jeg synes også overgangen var størst fra en til to, de neste bare føyde seg inn i flokken Anonymous poster hash: aff27...deb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå