Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Jeg klarer ikke å sette meg ordentlig inn i saken, det blir for hard kost for meg, men har fått litt med meg litt ang denne hundespise-messen i Asia. Herregud, tenk å gjøre noe slikt mot levende vesen:( Det dukker bilder opp på fb som får det til å vrenge seg langt inn i magesekken. Eier de ikke empati der?!?! Det er helt sykt hvordan de kan mishandle hundene på det groveste før de til slutt dør. Antakeligvis av sjokk og smerter?! Skulle ønske det var noe man kunne gjøre! Helt utrolig at slik mishandling er lov:( Anonymous poster hash: 99f23...0e1
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 Slik mishandling driver man med her i Norge på kyllingen du spiser. Just saying. Anonymous poster hash: b6a56...a8f
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Slik mishandling driver man med her i Norge på kyllingen du spiser. Just saying. Anonymous poster hash: b6a56...a8f Kyllinger har det ikke bra, men det kan langt fra sammenlignes. Anonymous poster hash: 99f23...0e1
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 Helt enig med deg over her. Skjønner virkelig ikke hvorfor denne hundefestivalen er så mye mer forferdelig enn komersiell kjøttproduksjon rundt om i verden (inkludert Norge)... Ikke at jeg noen gang kunne tenke meg å spise hund, men det er mer kulturellt betinget tror jeg. Anonymous poster hash: 98df3...a70
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #5 Skrevet 21. juni 2015 Helt enig med deg over her. Skjønner virkelig ikke hvorfor denne hundefestivalen er så mye mer forferdelig enn komersiell kjøttproduksjon rundt om i verden (inkludert Norge)... Ikke at jeg noen gang kunne tenke meg å spise hund, men det er mer kulturellt betinget tror jeg. Anonymous poster hash: 98df3...a70 Skjærer de av store kjøttbiter på kyr og griser levende? Koker dem levende? Flår dem levende? Brekker bein og knuser dem levende? Da har jeg gått glipp av noe. Anonymous poster hash: 99f23...0e1
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #6 Skrevet 21. juni 2015 Helt jævlig rett og slett... Klarer heller ikke å lese eller se bilder om sånt -grusomt! Skulle gladelig kokt de folka som gjør slike ting. Dyremishandling er noe av det jeg takler dårligst å høre om 😥 Anonymous poster hash: 7c105...060
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #7 Skrevet 21. juni 2015 Fordi kyllinger osv ikke blir kokt levende. Så nei det kan ikke sammenlignes! For et hylekor. Anonymous poster hash: 7087d...a07
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #8 Skrevet 21. juni 2015 Helt enig med deg over her. Skjønner virkelig ikke hvorfor denne hundefestivalen er så mye mer forferdelig enn komersiell kjøttproduksjon rundt om i verden (inkludert Norge)... Ikke at jeg noen gang kunne tenke meg å spise hund, men det er mer kulturellt betinget tror jeg. Anonymous poster hash: 98df3...a70 Skjærer de av store kjøttbiter på kyr og griser levende? Koker dem levende? Flår dem levende? Brekker bein og knuser dem levende? Da har jeg gått glipp av noe. Anonymous poster hash: 99f23...0e1 Du har ikke gått glipp av noe, det er bare hylekoret her inne som trengte å få hylt fra seg litt. Anonymous poster hash: e84b9...6bf
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #9 Skrevet 21. juni 2015 Slik mishandling driver man med her i Norge på kyllingen du spiser. Just saying. Anonymous poster hash: b6a56...a8f Kyllinger har det ikke bra, men det kan langt fra sammenlignes. Anonymous poster hash: 99f23...0e1 Hvorfor ikke? Bare fordi vi her i Norge ser på hunder som kjæledyr og ikke mat? Hvem sier at vi har rett og ikke de? I India er kyr hellige og får gå fritt hvor som helst, mens vi stuer dem inn i låven, dreper dem og spiser dem. Anonymous poster hash: 2cd55...11f
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #10 Skrevet 21. juni 2015 Slik mishandling driver man med her i Norge på kyllingen du spiser. Just saying. Anonymous poster hash: b6a56...a8f Kyllinger har det ikke bra, men det kan langt fra sammenlignes. Anonymous poster hash: 99f23...0e1 Hvorfor ikke? Bare fordi vi her i Norge ser på hunder som kjæledyr og ikke mat? Hvem sier at vi har rett og ikke de? I India er kyr hellige og får gå fritt hvor som helst, mens vi stuer dem inn i låven, dreper dem og spiser dem. Anonymous poster hash: 2cd55...11f Fordi ingen i Norge koker kyllinger, griser og kuer LEVENDE! Greit du er imot slakt av dyr, men er du virkelig født bak en låve dør? Anonymous poster hash: 7087d...a07
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #11 Skrevet 21. juni 2015 Hei! Send en mail til kinesiske myndigheter å fortell de hva dere mener om saken. Det er noah som oppfordrer til å sende et høfflig brev. Her er addr: [email protected] Jo flere som sender, jo bedre! Anonymous poster hash: ce259...bd6
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #12 Skrevet 21. juni 2015 Slik mishandling driver man med her i Norge på kyllingen du spiser. Just saying. Anonymous poster hash: b6a56...a8f Vi driver med høner og det er det dummeste jeg har hørt. Anonymous poster hash: fd39d...9c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå