Gå til innhold

Ofrer du noe i graviditeten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg f.eks tar sprøyter 2 ganger daglig, har sprøyteskrekk. Gjør det for babyen såklart.

Kom til å tenke på det, om noen andre vil dele noe de ofrer? :) hva annet finnes der ute??

Anonymous poster hash: 9aa25...8d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ofra de to barna jeg hadde fra før for å være sengeliggende :/ Utrolig kjipt, og plagene er så store enda at jeg er delvis sykemeldt og ikke i stand til å være den moren jeg ønsker for barna mine

Anonymous poster hash: a5da7...528

Skrevet

Ofrer dagliglivet, familietid, alt sosialt. Ligger kvalm på et mørkt rom i flere mnd, ligger på sofaen på en god dag. Orker ikke dusje, ligger på badegolvet en halvtime etter ukas dusj. Orker såvidt gå på toalettet etter å ha lett etter krefter i minst en time.

Det er verdt det til slutt, men det går hardt utover psyken å motivere seg til å holde ut.

Anonymous poster hash: c92ed...733

Skrevet

Dette er altså grunnet kvalme/oppkast..

Anonymous poster hash: c92ed...733

Skrevet

Jeg ofra de to barna jeg hadde fra før for å være sengeliggende :/ Utrolig kjipt, og plagene er så store enda at jeg er delvis sykemeldt og ikke i stand til å være den moren jeg ønsker for barna mine Anonymous poster hash: a5da7...528

Hva mener du, ble dusyk i grav.?

Skrevet

Jeg ofra de to barna jeg hadde fra før for å være sengeliggende :/ Utrolig kjipt, og plagene er så store enda at jeg er delvis sykemeldt og ikke i stand til å være den moren jeg ønsker for barna mine Anonymous poster hash: a5da7...528

Hva mener du, ble dusyk i grav.?

Nei, men jeg fikk symfyseløsning fra helvete og klarte ikke kle på meg selv fra uke 20. Sliter med smerter som suger energi enda, og minste blir snart 2.

Jeg kan ikke springe rundt med de på gresset, jeg kan ikke sykle turer med de, jeg kan ikke utforske verden med minstemann og jeg må ta ganske mye smertestillende for å få sove.

Livet ble ikke helt som planlagt etter denne graviditeten.

Men, jeg satser på at rett behandling og trening skal gjøre meg bra igjen.

Anonymous poster hash: a5da7...528

Skrevet

Hva mener du, ble dusyk i grav.?Anonymous poster hash: 9aa25...8d8

Nei, men jeg fikk symfyseløsning fra helvete og klarte ikke kle på meg selv fra uke 20. Sliter med smerter som suger energi enda, og minste blir snart 2.

Jeg kan ikke springe rundt med de på gresset, jeg kan ikke sykle turer med de, jeg kan ikke utforske verden med minstemann og jeg må ta ganske mye smertestillende for å få sove.

Men, jeg satser på at rett behandling og trening skal gjøre meg bra igjen.Anonymous poster hash: a5da7...528

Ok! Ja, vi får håpe det! Her er det psyken som får kjørt seg, går til psykolog da. Har sprøyterelatert PTSD, så jeg grein endel i starten og det er tortur hver dag, men vi skal vel alle sammen klare oss til slutt! Får vi håpe

Skrevet

Jeg tar sprøyte en gang om dagen. Er hysterisk redd sprøyter og dette er min andre graviditet... Det blir kun to barn her i gården:-) somregel bruker vi ca 15 min på å få satt den, men det kan også ta to timer.. I mellomtiden får jeg panikkanfall og vurderer å rømme.ikke bra

Anonymous poster hash: 8679f...438

Skrevet

Ofrer dagliglivet, familietid, alt sosialt. Ligger kvalm på et mørkt rom i flere mnd, ligger på sofaen på en god dag. Orker ikke dusje, ligger på badegolvet en halvtime etter ukas dusj. Orker såvidt gå på toalettet etter å ha lett etter krefter i minst en time.

Det er verdt det til slutt, men det går hardt utover psyken å motivere seg til å holde ut.Anonymous poster hash: c92ed...733

Husker hvordan det er! Ville bare sende deg en klem :) det er vanvittig tøft det du går gjennom!

Anonymous poster hash: c1471...84a

Skrevet

Ofret helsa mi, bekkenet vil aldri bli bra, ryggen verker konstant, får blodtrykksfall etter svangerskapsforgiftning.

6 år siden siste svangerskap, har innsett at jeg aldri vil bli bra igjen.

Fikk tom beskjed av legene at jeg aldri måttefinne på å bli gravid igjen.

Anonymous poster hash: 4e134...61d

Skrevet

Jeg ofret brie og spekeskinke.

Og magen. Ikke det at den var flat fra før av, men etter to svangerskap er koppen aldeles ikke den samme ;)

Skrevet

Hva mener du, ble dusyk i grav.?Anonymous poster hash: 9aa25...8d8

Men, jeg satser på at rett behandling og trening skal gjøre meg bra igjen.Anonymous poster hash: a5da7...528

Ok! Ja, vi får håpe det! Her er det psyken som får kjørt seg, går til psykolog da. Har sprøyterelatert PTSD, så jeg grein endel i starten og det er tortur hver dag, men vi skal vel alle sammen klare oss til slutt! Får vi håpe

Hvorfor har du sprøyterelatert ptsd? Hva er det?

Ofret snusen som gravid. Sluttet når vi startet å prøve.

Skrevet

Ofret egentlig hele det sosiale livet mitt. Jobbet det jeg klarte, ellers var jeg mer eller mindre sengeliggende de tre første mnd og to siste mnd av svangerskapet pga kvalme, trøtt,svimmel og dårlig form. Nå skal jeg aldri mer gå gravid, og godt er det :)

Anonymous poster hash: 42a8e...a23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...