Gå til innhold

Ang hjemmestrikket/sydd babyklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg omtrent er den eneste som ikke er så begeistret for dette. Vi får masse både av min mor og av svigermor -begge er flinke så det er god kvalitet og alt sånt. Men jeg synes ikke så mye om det jeg -foretrekker butikkjøpte klær. Både mamma og svigermor synes det er så stas å lage klær så jeg har ikke helt hjerte til å si at jeg overhodet ikke bruker det, men får litt dårlig samvittighet også da... Tar på et plagg innimellom når vi skal møte de fordi jeg vet det gleder dem.

Flere som meg som ikke er så glad i sånne klær?

Anonymous poster hash: 9cd95...b5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler jeg omtrent er den eneste som ikke er så begeistret for dette. Vi får masse både av min mor og av svigermor -begge er flinke så det er god kvalitet og alt sånt. Men jeg synes ikke så mye om det jeg -foretrekker butikkjøpte klær. Både mamma og svigermor synes det er så stas å lage klær så jeg har ikke helt hjerte til å si at jeg overhodet ikke bruker det, men får litt dårlig samvittighet også da... Tar på et plagg innimellom når vi skal møte de fordi jeg vet det gleder dem.

Flere som meg som ikke er så glad i sånne klær?

Anonymous poster hash: 9cd95...b5c

Synes heimestrikka klede har vore gull verd i barnehagen.  Du får gjerne komme med ynskje om kva dei skal strikke/sy, evt kva fargar eller stoff dei skal bruke, slik at du har det slik du likar det.  Det er mykje fint å få i heimelaga :)

Skrevet

Elsker å få strikkede plagg av familien! Beste som er:-)

Anonymous poster hash: f1f69...53e

Skrevet

Hvorfor liker du ikke hjemmesydde plagg? Har det noe å si?

Det viktige er vel hvordan plagget er, ikke hvordan det er laget?

Anonymous poster hash: 882ea...c0a

Skrevet

Mange hjemmesydde bodyer er mye flottere enn de du får kjøpt :) hvis de er glade i år sy kan du vel få velge ut stoff og mønster?

Skrevet

Får masse hjemmesydde klær til mine barn og de elsker og bruke de, får etter sesong, kjoler, skjørt,tights ol nå til sommeren og joggebukser buff, lue ol til vinteren. Jeg kan komme med ønsker eller hun som syr bare lager noe.

Skrevet

Sikkert ikke det du vil høre, men du så misunnelig jeg er på deg☺ Som det ble kommentert over - varme strikkeklær er gull verdt i barnehagen, men dyrt å kjøpe. Jeg elsker hjemmestrikk, men svigermor strikker ikke og min egen mor har ikke lenger fingre til å strikke, så her blir det lite. Selv er jeg ikke så god på det.

Anonymous poster hash: ba4fd...ec3

Skrevet

Jeg elsker både hjemmestrikkede og hjemmesydde klær til barna, men det kommer jo an på, som kjøpte klær, om de er i en stil jeg liker og farger som kler barna.

Anonymous poster hash: 203cb...a81
Skrevet

Hva er det med det du ikke liker da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...