Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Slitsomt det er med baby og små barn. Minste min er nå snart 4 år og jeg kan endelig slappe av litt og sove litt lengre om morgningen. Nå kommer babyfølelsen snikende igjen, dessverre. Si meg hvor slitsomt det er de første 2-3 årene og at 3 barn virkelig er nok. Anonymous poster hash: b337c...f7b
Gjest Antarctica Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 Haha! Neidu, det er det ikke i det hele tatt! Jeg ville gjerne tatt 4, om ikke mannen var sterilisert...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Ikke det jeg vil høre Anonymous poster hash: b337c...f7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå