Gå til innhold

Når kom strekkmerkene hos dere? U/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 0d762...8fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk et under fødselen! Trodde jeg var så heldig å ikke få noen :(

Anonymous poster hash: 33cea...616

Skrevet

Aldri.

Anonymous poster hash: e207d...d68
Skrevet

De siste 3 ukene

Anonymous poster hash: bd7c9...e49

Skrevet

Uke 34. Da sa det pang og kroppen var full.

Anonymous poster hash: 95dc4...ddc

Skrevet

Dagen etter fødsel..

Anonymous poster hash: fbcdb...589

Skrevet

Med førstemann fikk jeg ingen før fødsel, men fikk noen på undersiden av puppene når melka kom

Med andremann fikk jeg noen nederst på magen, under navlehøyde, siste to ukene før fødsel.

Med tredjemann fikk jeg ingen.

Med fjerde fikk jeg noen flere nederst på magen siste par ukene, fremdeles under navlehøyde på siden av magen så de stikker bare litt opp av bikinibuksa, ikke noe jeg bryr meg om.

Anonymous poster hash: 08df9...2ca
Skrevet

De siste 3 ukene i de to første svangerskapene. Har ikke fått noen nye i de to siste, men det er nok fordi magen er så full av "krater" at det ikke ble plass til flere :P

Skrevet

Aldri.

Anonymous poster hash: f0e83...00a

Skrevet

5 dager før termin. Over natten.

Hele rumpa og lår. Jævlig festlig

Skrevet

Dagen etter fødsel..

Anonymous poster hash: fbcdb...589

Å nei! Så utrolig kjipt :(

Jeg har fem fødsler bak meg, og ingen strekkmerker. Min mor og søster har også vært heldige og sluppet unna.

Anonymous poster hash: 10af3...b8d

Skrevet

Klarte meg fint igjennom hele svangerskapet uten noen strekkmerker. Trodde jeg...

Når jeg kunne se lårene mine igjen, så jeg at jeg hadde fått noen på innsiden helt øverst. Når de kom må gudene vite

Anonymous poster hash: 4e59e...d7f

Skrevet

På rumpa kom de et par dager etter fødsel. På magen kom de ETTER fødsel... :/

Anonymous poster hash: 2d7ee...794
Skrevet

Rumpa før fødelsen mente jeg. 

Anonymous poster hash: 2d7ee...794
Skrevet

De siste par ukene før fødsel kom det noen strekkmerker under navlen... men de forsvant etter et par år.

Anonymous poster hash: c6640...e11
Skrevet

Fikk ingenting med det to første. Med nr 3 kom de da jeg var 17+Et-eller-annet, og det over natten. Masse. Fikk ingen nye med nr 4.

Skrevet

Med nr en fikk jeg ingenting, med unntak av en loddrett strek på to cm rett over navelen som så mest ut som et sølvgrått arr.. Oppdaget det ikke før etter fødsel, så vet ikke når det dukket opp..

Nå har jeg kommet til uke 31, og håpet at jeg skulle klare meg like "bra" denne gangen.. Men mtp på at det er nå mot slutten at magen vokser mest, og på bakgrunn av det dere sier over her, så må jeg vel bare belage meg på at det vil dukke opp 😝😝

HI

Anonymous poster hash: 0d762...8fd

Skrevet

Mine kom gradvis over rumpe og lår, har så fin og veltrent kropp fra før at jeg ikke synes de gjør noe. Fik ingen på magen da!

Anonymous poster hash: 7152a...3aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...