Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Er det stoff og stil som er billigst på stoff? Synd fraktprisen er så høy.. Pøver og få mannen til å betale for stoff til babynest (siden jeg kjøper alle klærne etc....), men det var visst for dyrt! så av nysgjerrighet lurte jeg da på om andre nettbutikker selger stoff billigere. Anonymous poster hash: b66c1...488
Sint naken biltyv Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 Høres ut som det var smart å få barn med han
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Høres ut som det var smart å få barn med hanEr du hjerneskada? Anonymous poster hash: b66c1...488
Billle Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 Jeg kjøper stoff på jysk når jeg lager babynest.. Eller egentlig bare dynetrekk;) får 2-3 stykk av et dynetrekk,
soleia Skrevet 21. juni 2015 #5 Skrevet 21. juni 2015 (endret) Er det stoff og stil som er billigst på stoff? Synd fraktprisen er så høy.. Pøver og få mannen til å betale for stoff til babynest (siden jeg kjøper alle klærne etc....), men det var visst for dyrt! så av nysgjerrighet lurte jeg da på om andre nettbutikker selger stoff billigere. Anonymous poster hash: b66c1...488 Skal nok vanskeleg gjerast å finne nettbutikkar med billegare stoff enn S&S, men har ikkje sjekka portoen til dei ulike nettbutikkane. Er litt einig med biltjuven (sjølv om eg ikkje ville formulert meg akkurat slik) at den blivande pappaen er rimeleg gniten om han ikkje ein gong kan spandere stoffet dersom du skal sy babyutstyret sjølv. Du får vise han prisen på ferdige babynest, så synes han kanskje ikkje stoffprisen er så stiv likevel. Eller så får de legge ut på ein mindre ferietur til næraste by med stoff/hobby butikk (men bensinkostnadane overgår vel fort portoen) -men dynetrekk frå Jysk var jo lurt, då, når ein skal gjere det billegast mogleg Endret 21. juni 2015 av soleia
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #6 Skrevet 21. juni 2015 Høres ut som det var smart å få barn med hanEr du hjerneskada?Anonymous poster hash: b66c1...488 Det trenger du vell ikke spørre om? Anonymous poster hash: f020e...9ec
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #7 Skrevet 21. juni 2015 Høres ut som det var smart å få barn med hanEr du hjerneskada?Anonymous poster hash: b66c1...488 Det trenger du vell ikke spørre om? Anonymous poster hash: f020e...9ec Hun har adhd, så det er på sett og vis en skade.. Anonymous poster hash: 97565...776
Sint naken biltyv Skrevet 21. juni 2015 #8 Skrevet 21. juni 2015 Høres ut som det var smart å få barn med hanEr du hjerneskada? Anonymous poster hash: b66c1...488 Tja kanskje. Men det er vitterlig spesielt.... En mann som ikke gidder å betale for stoff til et babynest til sitt eget barn. Blir nok fantastisk å ha han som far til barnet de neste ørten åra.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #9 Skrevet 21. juni 2015 Værså, værså, værså snill å ikke la biltyven få snudd denne tråden til å handle om seg selv igjen!!! Virkelig, vær så snill! Anonymous poster hash: 686fc...a1f
the amazing spidermamma Skrevet 21. juni 2015 #10 Skrevet 21. juni 2015 Jeg er faktisk enig med biltyven her, hvorfor vil han ikke være med på å spleise på utstyr til sitt eget barn? Når det er sagt, så er det en masse billige stoffbutikker på Grønland i Oslo. Men du bor kanskje langt unna?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #11 Skrevet 22. juni 2015 Jeg er faktisk enig med biltyven her, hvorfor vil han ikke være med på å spleise på utstyr til sitt eget barn? Når det er sagt, så er det en masse billige stoffbutikker på Grønland i Oslo. Men du bor kanskje langt unna? Han vil det, men han har en stor regning å ta hensyn til akkurat nå. Men det ordna seg, fant rett nettbutikk! Anonymous poster hash: b66c1...488
Sint naken biltyv Skrevet 22. juni 2015 #12 Skrevet 22. juni 2015 Værså, værså, værså snill å ikke la biltyven få snudd denne tråden til å handle om seg selv igjen!!! Virkelig, vær så snill! Anonymous poster hash: 686fc...a1f Hvordan får jeg tråden til å handle om meg selv? Skriver jeg om meg? Nei jeg svarer på en tråd....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå