Gå til innhold

Billig stoff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det stoff og stil som er billigst på stoff? Synd fraktprisen er så høy..

Pøver og få mannen til å betale for stoff til babynest (siden jeg kjøper alle klærne etc....), men det var visst for dyrt! :o så av nysgjerrighet lurte jeg da på om andre nettbutikker selger stoff billigere.

Anonymous poster hash: b66c1...488

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som det var smart å få barn med han

Skrevet

Er du hjerneskada?

Skrevet

Jeg kjøper stoff på jysk når jeg lager babynest.. Eller egentlig bare dynetrekk;) får 2-3 stykk av et dynetrekk,

Skrevet (endret)

Er det stoff og stil som er billigst på stoff? Synd fraktprisen er så høy..

Pøver og få mannen til å betale for stoff til babynest (siden jeg kjøper alle klærne etc....), men det var visst for dyrt! :o så av nysgjerrighet lurte jeg da på om andre nettbutikker selger stoff billigere.

Skal nok vanskeleg gjerast å finne nettbutikkar med billegare stoff enn S&S, men har ikkje sjekka portoen til dei ulike nettbutikkane.  Er litt einig med biltjuven (sjølv om eg ikkje ville formulert meg akkurat slik) at den blivande pappaen er rimeleg gniten om han ikkje ein gong kan spandere stoffet dersom du skal sy babyutstyret sjølv.  Du får vise han prisen på ferdige babynest, så synes han kanskje ikkje stoffprisen er så stiv likevel.  Eller så får de legge ut på ein mindre ferietur til næraste by med stoff/hobby butikk (men bensinkostnadane overgår vel fort portoen)

-men dynetrekk frå Jysk var jo lurt, då, når ein skal gjere det billegast mogleg :)

Endret av soleia
Skrevet

Er du hjerneskada?Anonymous poster hash: b66c1...488
Det trenger du vell ikke spørre om?

Anonymous poster hash: f020e...9ec

Skrevet

Er du hjerneskada?Anonymous poster hash: b66c1...488
Det trenger du vell ikke spørre om?

Anonymous poster hash: f020e...9ec

Hun har adhd, så det er på sett og vis en skade..

Anonymous poster hash: 97565...776

Skrevet

Er du hjerneskada?

Tja kanskje. Men det er vitterlig spesielt.... En mann som ikke gidder å betale for stoff til et babynest til sitt eget barn. Blir nok fantastisk å ha han som far til barnet de neste ørten åra.
Skrevet

Værså, værså, værså snill å ikke la biltyven få snudd denne tråden til å handle om seg selv igjen!!! Virkelig, vær så snill!

Anonymous poster hash: 686fc...a1f

Skrevet

Jeg er faktisk enig med biltyven her, hvorfor vil han ikke være med på å spleise på utstyr til sitt eget barn?

Når det er sagt, så er det en masse billige stoffbutikker på Grønland i Oslo. Men du bor kanskje langt unna?

Skrevet

Jeg er faktisk enig med biltyven her, hvorfor vil han ikke være med på å spleise på utstyr til sitt eget barn?

Når det er sagt, så er det en masse billige stoffbutikker på Grønland i Oslo. Men du bor kanskje langt unna?

Han vil det, men han har en stor regning å ta hensyn til akkurat nå. Men det ordna seg, fant rett nettbutikk!

Skrevet

Værså, værså, værså snill å ikke la biltyven få snudd denne tråden til å handle om seg selv igjen!!! Virkelig, vær så snill!

Anonymous poster hash: 686fc...a1f

Hvordan får jeg tråden til å handle om meg selv? Skriver jeg om meg? Nei jeg svarer på en tråd....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...