Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 I 2 mnd har jeg hatt knalltørre lepper. Jeg sprekker og blør i ett kjør. Først begynte jeg å bruke ulike leppomader og lypsyl, uten virkning. Nå har jeg i to dager prøvd å ikke bruke noe, men nå er det så ille som aldri før. Bare jeg spiser sprekker alt sammen, og det gjør så innmari vondt. Vet også at tørre lepper kan komme av lite inntak av væske, men jeg er begynt å drikke opp mot 2 liter hver dag, uten at det gir noe resultat. Brukte heller aldri noe lypsyl ol før de ble tørre heller. Dette oppsto nesten over natten. Og det gjør så vondt, og jeg ser rett og slett ikke helt god ut!Fikk tips om at eight hour creamen fra Elizabeth Arden var topp, men det har null virkning Noen som har peiling på hva det kan komme av, evt hva jeg kan gjøre evt. teste? Anonymous poster hash: 7e68d...606
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 Jeg slet med tørre og såre lepper i sikkert et par år og ingenting hjalp. Tilfeldig så fant jeg en vaselinboks hjemme. Smurte på ekstra mye når jeg la meg på kvelden og også flere ganger om dagen. Nå har jeg lepper så myke som en barnerompe Anonymous poster hash: 8506f...fc6
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 I 2 mnd har jeg hatt knalltørre lepper. Jeg sprekker og blør i ett kjør. Først begynte jeg å bruke ulike leppomader og lypsyl, uten virkning. Nå har jeg i to dager prøvd å ikke bruke noe, men nå er det så ille som aldri før. Bare jeg spiser sprekker alt sammen, og det gjør så innmari vondt. Vet også at tørre lepper kan komme av lite inntak av væske, men jeg er begynt å drikke opp mot 2 liter hver dag, uten at det gir noe resultat. Brukte heller aldri noe lypsyl ol før de ble tørre heller. Dette oppsto nesten over natten. Og det gjør så vondt, og jeg ser rett og slett ikke helt god ut! Fikk tips om at eight hour creamen fra Elizabeth Arden var topp, men det har null virkning Noen som har peiling på hva det kan komme av, evt hva jeg kan gjøre evt. teste? Anonymous poster hash: 7e68d...606 Prøvd Blistex? Eneste som fungerer for meg Anonymous poster hash: 4b61e...e6c
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 I 2 mnd har jeg hatt knalltørre lepper. Jeg sprekker og blør i ett kjør. Først begynte jeg å bruke ulike leppomader og lypsyl, uten virkning. Nå har jeg i to dager prøvd å ikke bruke noe, men nå er det så ille som aldri før. Bare jeg spiser sprekker alt sammen, og det gjør så innmari vondt. Vet også at tørre lepper kan komme av lite inntak av væske, men jeg er begynt å drikke opp mot 2 liter hver dag, uten at det gir noe resultat. Brukte heller aldri noe lypsyl ol før de ble tørre heller. Dette oppsto nesten over natten. Og det gjør så vondt, og jeg ser rett og slett ikke helt god ut! Fikk tips om at eight hour creamen fra Elizabeth Arden var topp, men det har null virkning Noen som har peiling på hva det kan komme av, evt hva jeg kan gjøre evt. teste? Anonymous poster hash: 7e68d...606 Prøvd Blistex? Eneste som fungerer for meg Anonymous poster hash: 4b61e...e6c Funker ikke, har brukt ei hel krukke på kort tid. Null virkning! Hi Anonymous poster hash: 7e68d...606
BellaSuz Skrevet 21. juni 2015 #5 Skrevet 21. juni 2015 Eneste som funket på ekstremt tørre lepper er Purelan. Brystvortesalve for ammende:) det er rent fett, råbra!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #6 Skrevet 21. juni 2015 I 2 mnd har jeg hatt knalltørre lepper. Jeg sprekker og blør i ett kjør. Først begynte jeg å bruke ulike leppomader og lypsyl, uten virkning. Nå har jeg i to dager prøvd å ikke bruke noe, men nå er det så ille som aldri før. Bare jeg spiser sprekker alt sammen, og det gjør så innmari vondt. Vet også at tørre lepper kan komme av lite inntak av væske, men jeg er begynt å drikke opp mot 2 liter hver dag, uten at det gir noe resultat. Brukte heller aldri noe lypsyl ol før de ble tørre heller. Dette oppsto nesten over natten. Og det gjør så vondt, og jeg ser rett og slett ikke helt god ut! Fikk tips om at eight hour creamen fra Elizabeth Arden var topp, men det har null virkning Noen som har peiling på hva det kan komme av, evt hva jeg kan gjøre evt. teste? Anonymous poster hash: 7e68d...606 Prøvd Blistex? Eneste som fungerer for meg Anonymous poster hash: 4b61e...e6c Funker ikke, har brukt ei hel krukke på kort tid. Null virkning! Hi Anonymous poster hash: 7e68d...606 Jeg bruker den på tube. Vet ikke om det er den samme? Du burde kanskje høre med legen. Anonymous poster hash: 4b61e...e6c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #7 Skrevet 22. juni 2015 PureLan faktisk. Fordi den er uten vann og gir dermed max fukt til leppene. Til og med min far som hadde skikkelig problem med at leppene sprakk tyr til PureLan brystvortesalve etter tips fra meg. Anonymous poster hash: 70230...fe1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå