Gå til innhold

Herregud, nå er bunnen nådd altså........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg jammen meg for feit for flere av halssmykkene mine, og ankellenker kan jeg bare glemme. Så nå er det på tide å røske meg selv i nakken og snu trenden. det går jo ikke ann å bli for tykk for smykkene mine altså :( :( :( :( :(

Anonymous poster hash: 194d1...810
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj oj! Men kanskje det er sparket bak som du trenger?

Anonymous poster hash: 03ff9...7e8

Skrevet

Oj oj! Men kanskje det er sparket bak som du trenger?

Anonymous poster hash: 03ff9...7e8

Gjett om :)

Skrevet

Så fint at du har fått "støkken". Ønsker deg lykke til ! :)

Anonymous poster hash: befb8...a53
Skrevet

Så bra at du fant en motivasjon til å snu :)

Bruk kvelden til å planlegge kosthold og aktivitet/trening fremover. Sett deg realistiske mål, kortsiktige og langsiktige.

Til jul eller neste sommer skal du ha gått ned ? kg.

I sommer, også i ferien, skal du ikke gå opp i vekt, men velge de fornuftige alternativene som også kan nytes.

Bruk sommeren til å øke utendørs aktivitet og begynn å bygge deg opp fysisk.

Bruk motivasjonen nå til å gjøre endringen du trenger :)

Anonymous poster hash: 104a8...656
Skrevet

Så bra at du fant en motivasjon til å snu :)

Bruk kvelden til å planlegge kosthold og aktivitet/trening fremover. Sett deg realistiske mål, kortsiktige og langsiktige.

Til jul eller neste sommer skal du ha gått ned ? kg.

I sommer, også i ferien, skal du ikke gå opp i vekt, men velge de fornuftige alternativene som også kan nytes.

Bruk sommeren til å øke utendørs aktivitet og begynn å bygge deg opp fysisk.

Bruk motivasjonen nå til å gjøre endringen du trenger :)

Anonymous poster hash: 104a8...656

Takk for gode tips og oppmuntring :)

Skrevet

Så fint at du har fått "støkken". Ønsker deg lykke til ! :)

Anonymous poster hash: befb8...a53

Takk :)

Gjest Antarctica
Skrevet

Nå er jeg jammen meg for feit for flere av halssmykkene mine, og ankellenker kan jeg bare glemme. Så nå er det på tide å røske meg selv i nakken og snu trenden. det går jo ikke ann å bli for tykk for smykkene mine altså :( :( :( :( :(Anonymous poster hash: 194d1...810

Neida, du er ikke feit før sengetøyet føles trangt og brillene ikke kommer på...

Skrevet

Meld deg inn i vektklubb, jeg har gått ned 5 kilo på 4 uker :-)

Anonymous poster hash: 86b4f...923

Skrevet

Gå inn på elitept.no på Facebook. Et spark bak for min del og nå er jeg 5 kg mindre og mye mer strammeren i fisken :)

Anonymous poster hash: c611a...dd9

Skrevet

Jeg fikk sjokk når jeg fikk se bildene av meg som ble tatt i dåpen til sønnen vår. Har gått ned ca 20 kg så langt :) Du kan og klare det! Spis litt sunnere men du kan ennå spise pizza, taco osv, men i mindre mengder og med mere grønt ved siden av. Spis mindre karbohydrater enn før, men å telle karbohydrater eller kalorier syns jeg er meningsløst, jeg blir i allefall fort lei av det og da sprekker jeg. Og hvis jeg skal være "hysterisk" og aldri spise f.eks potet så sprekker jeg og. Bare spis potet, ris, pasta, gotteri ol. sjeldnere og i mindre mengder. Hver søndag skriver vi ukesmeny for middagene, så blir det ikke noe spontant veldig usunt. Men du kan unne deg noe veldig usunt men ikke for ofte. Drikk mye vann og beveg deg mer enn før men du må ikke dra til et treningsstudio om du ikke vil, jeg hater sånn trening. Det var iallefall sånn jeg gikk ned 20 kg på ca 6 mnd, en livsstilsendring :)

Anonymous poster hash: 95820...b8d

Skrevet

Jeg fikk sjokk når jeg fikk se bildene av meg som ble tatt i dåpen til sønnen vår. Har gått ned ca 20 kg så langt :) Du kan og klare det! Spis litt sunnere men du kan ennå spise pizza, taco osv, men i mindre mengder og med mere grønt ved siden av. Spis mindre karbohydrater enn før, men å telle karbohydrater eller kalorier syns jeg er meningsløst, jeg blir i allefall fort lei av det og da sprekker jeg. Og hvis jeg skal være "hysterisk" og aldri spise f.eks potet så sprekker jeg og. Bare spis potet, ris, pasta, gotteri ol. sjeldnere og i mindre mengder. Hver søndag skriver vi ukesmeny for middagene, så blir det ikke noe spontant veldig usunt. Men du kan unne deg noe veldig usunt men ikke for ofte. Drikk mye vann og beveg deg mer enn før men du må ikke dra til et treningsstudio om du ikke vil, jeg hater sånn trening. Det var iallefall sånn jeg gikk ned 20 kg på ca 6 mnd, en livsstilsendring :)

Anonymous poster hash: 95820...b8d

Oi, så flink du har vært :)

Nå er det tid for å ta seg sammen. Det går da ikke an å vokse ut av smykkene :flau:

Jeg får nok finne frem joggeskoene og komme meg ut. Treningssenter gidder jeg ikke, vet av erfaring at jeg bare blir støttemedlem :(

Skrevet

Husk at kroppsvekt er 80-90% kosthold, og 10-20% trening!

Spis ALLTID frokost!! Bytt ut fine produkter med grove. Kutt ned på fett og sukker. Spis mindre måltider, og oftere!

Lag kun det du skal spise, så kan du ikke forsyne deg ekstra ;)

Anonymous poster hash: 0afdd...476

Skrevet

HAHA, unnskyld meg, men jeg synes det var så komisk skrevet. Lykke til med slankingen! :)

Anonymous poster hash: 65f8a...afa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...