Gå til innhold

dårlig samvittighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde MA i tidligere i uka, og det var helt grusomt å oppleve, tårene kom hele tiden, orket ikke å snakke om det med noen. Men nå som det har gått noen dager, ingen tårer.. er jo lei meg, men ikke slik det var de første dagene.. samtidig fleser jeg meg til ferie der jeg kan nyte et glass vin eller to.. ikke missforstå, vil heller fortsatt å være gravid enn å drikke alkohol! Legen spurte om jeg følte meg klar for jobb i neste uke, der og da var jeg ikke det,klarte ikke tanken på å treffe kollegaene som visste at jeg var gravid. Men nå kjenner jeg at jeg kanskje hadde klart det, kanskje vært tøft første dagen,men..også går jeg på ferie uka etter. Sånn sett har jeg begynt på ferie allerede nå, men klarer ikke å glede meg over det, er jo ikke riktig? Ja, har liksom dårlig samvittighet for alt....

Anonymous poster hash: 88efe...f88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder, ikke fleser!

Anonymous poster hash: 88efe...f88

Skrevet

Høres ut som en sunn reaksjon.  Sorg når det skjer, men også evne til å la livet gå videre og komme tilbake til det "normale".   Ikke ha dårlig samvittighet, det har du ingen grunn til.

Skrevet

Folk takler sånt på forskjellig måte. Jeg vil si du har en av de "sunnere" reaksjonene. Du går videre. Ikke ha dårlig samvittighet for det. Nyt de ekstra dagene du får fri nå. Det kan fremdeles gå litt opp og ned en stund.

Anonymous poster hash: f4bfb...689

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...