MammantilNurket Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Jeg har akkurat gått ut i ferie/avspasering. Jobber, som noe av dere kanskje vet, som spesialpedagog. Er i tillegg i gang med en master. Det er tøft, men morsomt Da jeg tuslet ut av skolegården fredag ettermiddag var det som luften gikk ut av meg. Jeg har null energi. Har bare sovet, sove og sovet hele helgen. Er svimmel, matt og føler meg helt tom. Utladet på en måte. Flere som har det slik? Blir nesten litt nekymret, jeg. Jeg har alltid masse energi
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 Jeg har det sånn, men jeg bukket helt under etter et år med hardt kjør. Jobb, skole,alene med barn hvorav en har spesielle behov. Det gikk så bra der og da, men så fort jeg fikk muligheten til å knekke sammen uten at det gikk utover noe ,så gjorde jeg nettopp det. Det er skremmende. Jeg er så sliten, så sliten. Etter feks 17.mai eller en dag med barnebursdag så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre de neste dagene for jeg er å sliten at jeg ikke aner råd. Det er forferdelig. Samtidig prøver jeg å ikke sove mer enn en vanlig natt, når man er i arbeid. Vet ikke om det er lurt eller ei... Forhåpentligvis er det forbigående hos deg, men jeg syns det har vært skummelt å oppleve hvor fort det kan snu fra at man er kjempeflink til at man ikke klarer hverdagen. Anonymous poster hash: 88490...385
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Det er ofte når man endelig får mulighet til å slappe av at man virkelig innser hvor utslitt man er. Du burde nok skrive det bak øret, tar det mange dager før du får innhentet deg, ville jeg tatt det som et tegn på at du burde roe litt ned
Mamma_til_2 Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 Når kroppen får sjansen til og slappe av så blir den helt død på en måte, det er derfor mange som har harde yrker og høy Jobb moral ofte blir syk i ferier.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #5 Skrevet 21. juni 2015 Abstinenser kanskje? Om du ikke har drukket hele helgen så er det nok det.. Anonymous poster hash: 061a3...76d
MammantilNurket Skrevet 21. juni 2015 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2015 Tusen takk for svar, søte dere Gleder meg til syv uker med hviiiiile.
MammantilNurket Skrevet 21. juni 2015 Forfatter #7 Skrevet 21. juni 2015 Abstinenser kanskje? Om du ikke har drukket hele helgen så er det nok det.. Anonymous poster hash: 061a3...76d Tvilsomt. Koste meg med ett par glass prosecco i går kveld
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #8 Skrevet 21. juni 2015 Kjenner på det innimellom. 100% alenemor, jobber fulltid som barnevernkonsulent og tar master. Enda 3 uker igjen til ferie.... Men det går rundt;) Anonymous poster hash: 011c0...23b
umuligejulie Skrevet 21. juni 2015 #9 Skrevet 21. juni 2015 Abstinenser kanskje? Om du ikke har drukket hele helgen så er det nok det.. Anonymous poster hash: 061a3...76d Kanskje du burde ta deg litt prosecco du også slik at humøret ditt kom seg😊
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #10 Skrevet 21. juni 2015 Kan være det andre her sier men kan også være f.eks lite jern eller b12. Dra til legen om du ikke blir bedre Anonymous poster hash: fbb17...fba
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #11 Skrevet 21. juni 2015 Vi er lærere begge to. I fjor skulle barna i barnehage en uke etter vi hadde fått fri, slik at vi kunne bruke 6-7 timer disse dagene til oppussing. Endte opp med å levere i barnehagen, og så sovne på hver vår sofa. I 3 dager. Først da var vi noenlunde i vater igjen. I år har vi klart å brenne oss mindre ut i jobben, men det har vært hardt underveis. Anonymous poster hash: c7a0e...3bf
MammantilNurket Skrevet 21. juni 2015 Forfatter #12 Skrevet 21. juni 2015 Da får vi satse på at det gir seg i løpet av et par dager 😉
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #13 Skrevet 21. juni 2015 Da får vi satse på at det gir seg i løpet av et par dager Det er en grunn til at det sies at man bør ha minst tre uker ferie sammenhengende. Det tar lang tid for kroppen å gire ned stress, og for så å bygge seg opp overskudd igjen så trenger man tid. Så om det ikke går over på et par dager så er det ganske normalt. Nyt ferien, senk skuldrene og se humla suse Anonymous poster hash: 5fcd9...0c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå