Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Har ei tann som gnager mot tannkjøttet bakerst(minner meg om reggis tia😂) noen tips for å avlaste tannkjøttet?d er vondt😟 Anonymous poster hash: 0cf52...629
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 Trekke tanna? Anonymous poster hash: 3434d...b25
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Ja altså selvfølgelig skal jeg det, men får ikke time nåh!😫lindrende? Anonymous poster hash: 0cf52...629
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå