Gå til innhold

Russejubileum og glemt av

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tydeligvis har det vært jubileumsfest i helga og jeg ble ikke invitert. Masse bilder av gamle klassekamerater (noen som jeg fortsatt har kontakt med i dag) på Facebook og oppdateringer fra festen som visstnok har vart hele helga.

Skjønner at jeg ikke ble invitert, men skjønner ikke hvorfor...... Ikke mobbet jeg noen, ikke var jeg frekk eller vrang og ikke var jeg Vigdis-Venneløs. Jeg var rimelig ordinær som gjorde det bra på skolen, hadde venner og deltok i aktiviteter. En vanlig jente.

Det er sikkert en logisk forklaring, men jeg kjenner det svir å bli glemt av og utelatt. Kjiper`n og sukk :(

Anonymous poster hash: b4619...7e2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det mest opplakte er nok at du skulle vært invitert, men at invitasjonen av en eller annen grunn ikke kom frem. Har du flyttet eller skiftet navn uten at den som sendte ut invitasjonene viste det er det slikt som kan skje.

Anonymous poster hash: 1cbd1...e10
Skrevet

Det mest opplakte er nok at du skulle vært invitert, men at invitasjonen av en eller annen grunn ikke kom frem. Har du flyttet eller skiftet navn uten at den som sendte ut invitasjonene viste det er det slikt som kan skje.

Anonymous poster hash: 1cbd1...e10

Verken flyttet eller byttet navn.

Det er sikkert en forglemmelse at jeg ikke ble invitert så jeg er ikke sur. Det kjennes bare surt ut

HI

Skrevet

Jeg fikk invitasjon dagen etter festen. Den var sendt til noen med samme navn, på andre siden av landet..

Anonymous poster hash: b7d6f...60f

Skrevet

Jeg fikk invitasjon dagen etter festen. Den var sendt til noen med samme navn, på andre siden av landet..

Er venn med flere av dem på Facebook så de vet hvor jeg bor og jeg er den eneste i Norge som heter det jeg heter.

Uansett, mye som kan ha skjedd. Føltes bare så kjipt akkurat i dag.

HI

Skrevet

Jeg fikk invitasjon dagen etter festen. Den var sendt til noen med samme navn, på andre siden av landet..Anonymous poster hash: b7d6f...60f

Er venn med flere av dem på Facebook så de vet hvor jeg bor og jeg er den eneste i Norge som heter det jeg heter. Uansett, mye som kan ha skjedd. Føltes bare så kjipt akkurat i dag. HI Anonymous poster hash: b4619...7e2

Har flere av de på Facebook jeg også, men ikke de som inviterte..

Ja, det er veldig kjipt uansett grunn :/

Skrevet

Skjønner godt at det er kjipt!

Jeg fikk ingen invitasjon til 10årsreunion med ungdomskolen.. Ble invitert til en før fest, men personen som gjorde det slettet meg som venn like etterpå på faebook, så regner med at det var en forglemmelse at jeg ble invitert. Vet ikke om jeg skal le eller gråte av det, Jeg var usynlig på ungdomskolen, og er tydeligvis fortsatt det av dem..

Anonymous poster hash: 43af4...182
Skrevet

Jeg ble også glemt til russetreffet. Stor skuffelse der og da, men nå gjør det meg ingen ting. Hvis ikke de brukte energi på å huske på meg gidder ikke jeg bruke energi på å irritere meg over dem. Men som sagt ble jeg fryktelig skuffet med en gang jeg hørte om det.

Skrevet

Er noen av dem du fremdeles har kontakt med blandt dem som organiserte og inviterte? De gangene vi har hatt reunion, har vi laget en facebookgruppe først der vi har vært veldig påpasselig med å få med alle. De som ikke er på fb har blitt invitert med av de som har personlig kontakt med dem. Jeg hadde blitt skuffa over tidligere klassebegrep som jeg fremdeles har kontakt med, om de bevisst ikke har invitert meg med. De må jo ha snakket seg imellom om treffet på forhånd. Det gjør i alle fall jeg om mine venner.

Anonymous poster hash: c37d5...ea6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...