Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Jeg og mannen min møttes når vi var ganske unge og selvfølgelig har det skjedd ting i livet som har forandret oss, men dessverre ikke i samme retning. Ingen av oss er dårlige mennesker og det er ingen "mishandling" av hverandre og vi har et "greit" forhold, men det er absolutt ingen lidenskap lengre og det er iblant veldig trist. Vi gjør heller ingenting sammen som par - ikke engang bare noe så enkelt som å se på tv sammen Det eneste vi gjør er å ha sex og det er vell bra, men alt annet er borte.. Vi har vell hatt det slik i 4-5 år nå, er det for sent å reparere forholdet og hva bør man gjøre? Anonymous poster hash: 2a685...e0d
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 Henger på tråden. Her ser vi TV sammen som eneste aktivitet, men vi har til gjengjeld ikke sex. Anonymous poster hash: 50456...a33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå