Gå til innhold

Dagen derpå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på fest i går hvorpå det var en dame som yppa så utrolig m meg... Dreiv å reiv av meg hatten jeg hadde på hodet, reiv ting ut av hendene mine, sa provoserende ting til og var rett og slett intens. Jeg prøvde å ta dette med et smil og litt humor, men kjente at jeg syntes situasjonen var ukomfortabel.

Det hele endte med at denne damen nesten begynte å gråte da jeg ikke fant meg i å bli kjørt over. F.eks tok hun hatten min tok jeg den tilbake osv, utover dette hendvendte jeg ikke meg til denne personen.

Det ble litt snakk rundt dette i etterkant hvorpå mannen sa i alle på festen sitt påhør at jeg var jo 10 år eldre enn denne dama, og det var jo klart at uansett hvordan dette hadde utartert seg så var jeg jo en taper.

Jeg følte meg dobbelt opp flau og ydmyket. Ikke bare driver ei dame og hetser med meg når jeg prøver å kose meg på fest, men mannen gjorde det mye værre:(

Så jeg dro rett og slett hjem for det var ikke morsomt å feste lengre, og alle inkludert meg hadde fått greit m alkohol. Ikke lenge etter kommer mannen hjem og sier han ikke har sagt disse tingene... Og at han mener hu dama var langt over styr, og at det var bra jo tok det så rolig.

Det er virkelig en fillesak i og for seg, men mannen har en lei tendens til å henge meg ut til tørk i sosiale settinger, og det sårer meg. Det som er værre for min del er han pratet om ting fra min barndom (som var vanskelig) som jeg bare har betrodd han foran de andre.

Vet ikke hva jeg vil m innlegget annet enn at jeg ble kjempeskuffa og lei meg i går. Mannen gikk inn å la seg i senga til en av ungene. Fatter ikke at det går an å være så feig!

Og nå med litt fylleangst gruer jeg meg både til å møte mannen og evt andre fra denne festen:(

Anonymous poster hash: 6a061...212

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om det er mannen din som har driti seg ut, og ikke du. Hadde gitt ham en kald skulder.

Skrevet

Er jo det jeg tenker selv... Må jo bare hoppe i det for jeg tror ikke jeg gjorde noe feil, men er alltid utrivelig med slike situasjoner når det kjennes ut som noe ble feil.

Mannen er bare sur i dag. Snakker ikke med meg. Så blir vel jeg som igjen må ta tak i hans feil for at vi skal bli venner.

Sikkelig bakfull er jeg også med migreneanfall, for en dag😉

Skrevet

Han mannen er bare en dyst, jeg hadde ikke funnet meg i å bli behandlet på den måten. Og hun dama høres jo helt rar ut??

Skrevet

Ho var nok bare ung og voldsom usikker, men skjønner ikke hvorfor hun ble så intens på meg.

Var som hun hadde som mål "ta meg" av en eller annen grunn, men hele opplegget hennes var bare flaut.

Og hva mannen angår så går han rundt og snurter, og kan vel hende at han til og med drar på havet uten å ordne opp i dette om ikke jeg gjør det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...