februarprins2013 Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Kan man ha dyr når barnet har astma,min sønn tåler ikke katt da,så det er uaktuelt,men reagerer ikke på hunder. noen med erfaringer her?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Individuelt. Synes det er litt risikosport å kjøpe hund. Det er mulig å ikke reagere i dag for å få "overdose" og bli allergisk etter noen måneder med hund. Har dere mulighet til å låne en hund over lengre tid slik at han blir mye eksponert for dette? Jeg er selv allergisk mot katter og har hund. Jeg har aldri reagert på korthårede katter selvom jeg på papiret er veldig allergisk. Noen hunder reagerer jeg på, irsk ulvehund feks. Jeg ANER ikke hvorfor jeg ikke tåler den rasen. Selv har jeg en cocker nå og han går det helt fint med. Anonymous poster hash: 90a46...74f
februarprins2013 Skrevet 21. juni 2015 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2015 Takk for svar kan jo bare kjøpe gullfisk også, dumt og ta sjansen ja
Sint naken biltyv Skrevet 21. juni 2015 #5 Skrevet 21. juni 2015 Ja min yngste har astma. Blir tett av vanlig hund men ikke vår puddel.
februarprins2013 Skrevet 21. juni 2015 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2015 Oki, så de tåler kanskje noen hunder da? får prøve og lese litt da vet du sint naken biltyv om det er et sted jeg kan søke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå