Gå til innhold

Er jobbsøker, ang stilling som må utlyses internt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er aktiv jobbsøker, og har søkt på en stilling i et stort firma. (Ikke komunalt firma) Jeg fikk vite at stillingen også er utlyst internt, mitt spm er da, om det er noen som søker internt, er de da pliktige til å ansette de? Eller har jeg fortsatt en sjangse?

Anonymous poster hash: 1e9e9...541

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på om de bruker fortrinnsretten sin, blant annet.

Anonymous poster hash: cf291...642

Skrevet

Sannsynligvis er det allerede bestemt hvem som skal ha jobben! Superirriterende greier....

Anonymous poster hash: c489f...7e9

Skrevet

Æsj..jeg som hadde så utrolig lyst på denne stillingen.. Er i værtfall ikke lett å være jobbsøker idag :/

Skrevet

Nei, det er ikke stas å lete etter jobb....

Men for all del, SØK!!

Du får iallefall ikke jobb uten ;)

Lykke til!

Skrevet

Nei, det er ikke stas å lete etter jobb....

Men for all del, SØK!!

Du får iallefall ikke jobb uten ;)

Lykke til!

Det er sant, må bare fortsette!

Tusen takk :)

Skrevet

Hvis det er en fast stilling så er det nok større sannsynlighet for at Den går til noen som allerede har et vikariat der.

Anonymous poster hash: 3081a...4f2

Gjest Antarctica
Skrevet

Hvis det er en fast stilling så er det nok større sannsynlighet for at Den går til noen som allerede har et vikariat der.Anonymous poster hash: 3081a...4f2

Vikariater gir ikke fortrinnsrett, men folk som f eks jobber 50% og ønsker full stilling, eller folk som jobber i en annen del av virksomheten står foran i køen.

Skrevet

Hvis det er en fast stilling så er det nok større sannsynlighet for at Den går til noen som allerede har et vikariat der.Anonymous poster hash: 3081a...4f2

Vikariater gir ikke fortrinnsrett, men folk som f eks jobber 50% og ønsker full stilling, eller folk som jobber i en annen del av virksomheten står foran i køen.

Det Gjør det heldigvis hos oss ☺☺

Skrevet

Det her er en fast 100% stilling ja. Kjente jeg ble litt skuffet når sjefen for bedriften sa på slutten av jobbintervjuet at de var nødt til å utlyse stillingen internt, før det ble tatt en avgjørelse. Jaja, jeg får ta det som en erfaring, og fortsette å søke :)

Skrevet

Det er lovstridig. 

Anonymous poster hash: 04879...2af

Skrevet

Det er lovstridig. 

Anonymous poster hash: 04879...2af

Det kan være lovstridig, men det er ikke nødvendigvis det.

Anonymous poster hash: 104f3...fa2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...