Gå til innhold

sende 3 åringen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere har så lang ferie tenker jeg at det går kjempefint. Barnet får kost seg hos besteforeldrene og dere får ladet batterier med byferie. Kos dere!

Anonymous poster hash: c6ce5...ecb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine venner som har besteforeldre "på landet" har sine beste barndomsminner fra de somrene tilbrakte hos bestefar og bestemor på landet.

Det er ingen av dem som føler de ble "satt bort", de storkoste seg i nye omgivelser.

Anonymous poster hash: ceee2...18b

Skrevet

Selvfølgelig går da vel det bra, guttungen her er titt og ofte med farmor og farfar på turer og han storkoser seg. Han treffer de omtrent daglig så han kjenner dem veldig godt også da. Så det er iallefall ikke noe problem om 3 åringen kjenner dem godt. Kos dere på voksentur :)

Skrevet

Du vil høre andres mening men går litt i angrep? Bittelitt...En treåring har det sikkert ok hos besteforeldre. Jeg synes en uke er litt for lenge. Langhelg er bedre. Min mening bare altså .

Skrevet

Vel så når man har barn kan man ikke leve? er første langturen vi er borte fra han, ver borte en lang weekend før,han har det trygt og godt hos besteforeldrene.

Vi skal til London,ikke noe spesielt for en 3 åring der

Anonymous poster hash: fc230...bcb

Håpløst argument!

Men, man slutter ikke å leve når man får barn, man må bare leve på en annen måte enn før.

Eller synes du at du ikke lever fordi du har ansvaret for et lite menneske? Eller pga at du må hente barn i barnehage? Eller, huff og huff, må oppdra og følge opp?

Anonymous poster hash: 36767...9af

Skrevet

men vi drar, og orker ikke høre på sånne hysteriske damer,som skal ha barna hjemme til de er 12-13 år... God sommer alle sammen og takk til dere som svarte høflig  og på det jeg spurte om :)

Skrevet

Skjønner den, men vi har 8 uker ferie,så tror ikke det er noe problem, vi skal både til syden, dyreparken i kristiansand, på fjellet og hytta med besteforeldre ved sjøen før mannen begynner i en ny jobb 15 august, jeg er hjemme fordi vi venter vårt andre barn i september og jeg sliter en del med kvalmen og passer ikke og jobbe med mennesker når man er så var mot lukt,så permisjonen min begynte 15 juni

Hvis du er var for lukt, så er ikke London rette plassen for deg, er jeg redd.

Men hvis du er så overbevist om at det er helt greit å reise, hvorfor spør du oss da?

Anonymous poster hash: 7afe4...cf7

Hvorfor er London et problem om man er var på lukt? Har bodd der i flere år - ingen problemer med lukt av noe slag..

Tipper 3-åringen kommer til å storkose seg hos besteforeldrene en uke! :)

Anonymous poster hash: 5745a...338

Det er ikke et problem i og for seg, men i alle storbyer er det jo mye forskjellige lukter. Og om hi har så store problemer med lukt at hun ikke kan jobbe med mennesker er det en smule rart å reise til en millionby midt på sommeren. Det er bittelitt mer folk der enn på hennes arbeidsplass vil jeg tro.

Anonymous poster hash: 7afe4...cf7

Skrevet

Hva folk får seg til å skrive!!

Besteforeldre er viktige i barns liv og de får et flott bånd av å være mye sammen. Spesielt alene! Nyt turen, kos dere og vær glad for at barnet deres får være med noen som helt sikkert skjemmer det bort med både kos og gaver:)

Anonymous poster hash: 0e56c...8bd

Skrevet

men vi drar, og orker ikke høre på sånne hysteriske damer,som skal ha barna hjemme til de er 12-13 år... God sommer alle sammen og takk til dere som svarte høflig og på det jeg spurte om :)

Herregud...

Ydmyk er du ihvertfall ikke. Men god tur.

Skrevet

men vi drar, og orker ikke høre på sånne hysteriske damer,som skal ha barna hjemme til de er 12-13 år... God sommer alle sammen og takk til dere som svarte høflig og på det jeg spurte om :)

Herregud...

Ydmyk er du ihvertfall ikke. Men god tur.

Skrevet

Å la barn være hos besteforeldre er helt topp, og det er også helt greit å gjøre ting uten barn. MEN jeg synes en uke er lenge å reise fra en 3-åring. Det kan man etter min mening vente med til barnet er større med mindre det er absolutt nødvendig.

Anonymous poster hash: 07afe...c28
Skrevet

Takk til de som støtter deg, mener du kanskje?

Skrevet

Min 4-åring er veldig glad i besteforeldrene sine, og sover der gjerne et par netter. Men, det er nok for henne. Hun hadde ikke hatt det greit en hel uke, uansett hvor snille besteforeldrene er. Det er for lenge for mitt barn.

Skrevet

London er finfint med treåring også det, men det er vel kanskje voksentid du tenker på?

Anonymous poster hash: 8b97c...03f

Skrevet

Vet at treåringen min hadde følt seg forlatt av meg om jeg var vekke så lenge.

Han hadde nok "straffet" meg når jeg kom tilbake igjen.

Bare han er en helg hos faren så er han stygg mot meg når han kommer hjem,er sur og sint,å nekter å snakke med megs.

Så jeg hadde aldri engang vurdert å være vekke fra han så lenge som en hel uke.

Men barn er jo forskjellige da,søsteren min har også ett barn på 3 år å hun var vekke en hel uke uten at datteren reagerte noe særlig.

Hun syns det var stor stas å være hos bestemor.

Anonymous poster hash: b9e20...5ee
Gjest Antarctica
Skrevet

Hos besteforeldre går det sikkert helt fint. Regner med at treåringen også gleder seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...