Gå til innhold

Bytte bank til DNB. Noen som er kunde der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, mest sannsynlig;) Har rente på 4,2 på boliglånet mitt nå. DNB lokker med å kunne binde renta til 2,4%.

Hvordan gjør de det når de evt skal få meg som kunde? Sjekker de med den gamle banken min ang betalingsvillighet/dyktighet?

Anonymous poster hash: f4775...616
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke anbefale dnb i det hele tatt. Det finnes flere andre banker med så lav rente. Jeg har dnb og har ønsket å bytte en stund. Ble ufrivillig flyttet til DnB da postbanken la ned.

Hvilken bank har du siden renten er dobbelt av de fleste?

Anonymous poster hash: 5db19...ecd

Skrevet

Er veldig fornøyd med Dnb! En god bank å være kunde i, spesielt som ung. Konkurransedyktig rente, de er alltid i medias søkelys når det gjelder renta så de blir presset til å sette ned når andre gjør det osv.

De har gode boliglån for unge, billån for unge, bsu, bsu 2!

De behandler meg som en viktig kunde, får de lånene jeg vil ha uten noe problem. Fornøyd med forsikringene er jeg og.

Skal aldri bytte. :)

Anonymous poster hash: 63947...8ae

Skrevet

Er total kunde i DnB, MEN den banken er ikke lønnsom over tid, en av de dyreste bankene. Klart de lokker deg med lav rente, men sjekk alt annet hva de ikke er billige på.... Du må nok også bli total kunde for å få lånet og vips da må du betale for andre ting som du egentlig ikke trenger..... Snakker av erfaring, vi skal bytte bank nå!

Anonymous poster hash: 5e46c...d29

Skrevet

Vi er totalkunder i Dnb og har ingen negative erfaringer! Hva er det de er dyrere på enn andre? Har ikke sammenlignet m andre så mulig jeg har gått glipp av noe. Har en fast kontakt som har hjulpet oss med avdragsfrihet i ulønnet permisjon, fikk satt ned rente på boliglån til 2,9% før siste rentekutt så det er veldig ryddig.

Anonymous poster hash: 405ff...137

Skrevet

Er total kunde i DnB, MEN den banken er ikke lønnsom over tid, en av de dyreste bankene. Klart de lokker deg med lav rente, men sjekk alt annet hva de ikke er billige på.... Du må nok også bli total kunde for å få lånet og vips da må du betale for andre ting som du egentlig ikke trenger..... Snakker av erfaring, vi skal bytte bank nå!Anonymous poster hash: 5e46c...d29

Dette kjenner jeg ikke igjen. Hva er det som er så mye dyrere i DNB enn i andre banker?

Anonymous poster hash: c38a5...9c8

Skrevet

Er total kunde i DnB, MEN den banken er ikke lønnsom over tid, en av de dyreste bankene. Klart de lokker deg med lav rente, men sjekk alt annet hva de ikke er billige på.... Du må nok også bli total kunde for å få lånet og vips da må du betale for andre ting som du egentlig ikke trenger..... Snakker av erfaring, vi skal bytte bank nå!Anonymous poster hash: 5e46c...d29

Dette kjenner jeg ikke igjen. Hva er det som er så mye dyrere i DNB enn i andre banker?

Anonymous poster hash: c38a5...9c8

Valuta, andre lånerenter er dyre, sparerente er elendig, termingebyr er dyrt osv. I tillegg må man følge med som hauk, de setter opp renta hver måned, og den må forhandles ned igjen. Om ikke du følger godt med har du neppe så god rente som du tror.

Anonymous poster hash: 765ef...3b7

Skrevet

Byttet til DnB i oktober, og er kjempefornøyd :) De sjekker ikke med den gamle banken din, det de trenger er inntektsopplysninger, hva du vil låne og hvor mye boligen er verdt/kjøpt for (kjøpekontrakt).

Skrevet

Fornøyd med DNB jeg også. Me kanskje mest fordi jeg har en superflink rådgiver som bistår meg med det aller meste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...