Gå til innhold

Hadde jentesex i natt og

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde den beste orgasmen jeg noen gang har hatt, en mann har aldri kunne gi meg en orgasme engang, jeg er 23 og er bifil, har 2 sønner på 5 og 3 år som er hos faren anhver torsdag til mandag, dette kommer til og skje mer når barna er borte. 

har aldri tørt og ha sex med ei jente,men angrer ikke i det hele tatt nå, var helt fantastisk, var ute på kino og spiste først, er vår 4 date dette her, og alt stemte

Anonymous poster hash: bf7aa...f53
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig!

Jeg drømmer om det samme selv men har aldri gjort noe med det.

Anonymous poster hash: 1a69a...5ae

Skrevet

Godt når folk finner noe som fungerer og som de kan trives med :)

Anonymous poster hash: 050b8...eed
Skrevet

Kjør på, trenger ikke akkurat prevansjon heller da..

Anonymous poster hash: 037fb...47b

Skrevet

Jada, blair waldorf.

Anonymous poster hash: 02d30...ae2

Skrevet

Hva vil det si å ha jentesex?hva gjør dere?

Anonymous poster hash: cf094...9eb

Skrevet

Jada, blair waldorf.

hva i helvete er problemet ditt???? jeg er ikke bifil.. DU ER FAEN MEG SÅ FEIG, som ikke tør og stå frem med nick en gang! 

Skrevet

Så herlig! Hva gjorde hun som mennene ikke gjorde?

Jeg fantaserer også om å ha sex med en jente. Har veldig lyst til å ha sex med par egentlig. Er blitt kontaktet av to par som vil ha meg med. Skal, skal ikke?

Anonymous poster hash: 9fe25...8bd

Skrevet

Var mannen din med på dette?

Anonymous poster hash: a08e4...ff9

Skrevet

Nei, du er kanskje singel?

09:52

Anonymous poster hash: a08e4...ff9

Skrevet

er singel ja.. hun var mye mer mykere og forsiktig

Skrevet

Jeg "drømmer" på en måte om det samme. Eller altså, jeg er heterofil, men har kun vært borti menn som ikke ville bruke tunga, og fingrene er visst enten bare til pynt eller som tommeltotter. Ego i senga med andre ord, slik at jeg aldri får orgasme. Kunne ha vært interessant å bli slikket av ei jente, synd at jeg ikke kunne ha gjort det samme tilbake siden jeg overhode ikke tenner på vaginaer, dessverre :( FInt at du har hatt en god erfaring :) Og siden du skriver at dette er 4. date med henne så kan det hende dette utvikler seg til noe mer enn sex og kos?

Anonymous poster hash: 2f37f...c81
Skrevet

Jada, blair waldorf.

hva i helvete er problemet ditt???? jeg er ikke bifil.. DU ER FAEN MEG SÅ FEIG, som ikke tør og stå frem med nick en gang!

Hva er Blair Waldorf?

Anonymous poster hash: 75cbe...7e8

Skrevet

hadde den beste orgasmen jeg noen gang har hatt, en mann har aldri kunne gi meg en orgasme engang, jeg er 23 og er bifil, har 2 sønner på 5 og 3 år som er hos faren anhver torsdag til mandag, dette kommer til og skje mer når barna er borte.

har aldri tørt og ha sex med ei jente,men angrer ikke i det hele tatt nå, var helt fantastisk, var ute på kino og spiste først, er vår 4 date dette her, og alt stemte

Spennende:-)

Skrevet

Jada, blair waldorf.

Nei du er ikke bifil. Men du har ikke 160 barn heller. Det er mye med deg som ikke stemmer.

Anonymous poster hash: e7f5a...04b

Skrevet

Jada, blair waldorf.

Hva er Blair Waldorf?

En karakter fra en TV-serie.

Anonymous poster hash: 36451...05e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...