Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Vurderer å kjøpe oss skikkelig telt og ha teltferie isteden for å betale dyre dommer for hytte eller hotell. Hva tror dere? Kan det bli stas eller blir det bare rot? Anonymous poster hash: a9ed1...b87
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 Det kan helt sikkert bli kjempe stas Anonymous poster hash: c6b81...862
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Teltferie er skikkelig stas og en gir en god frihetsfølelse Snakker ikke om telting på campingplass, men i fjæra, i skogen, ved et fiskevann etc. Ute i naturen, stillhet, bål, sene kveler og tidig opp, masse tid til hverandre, aktiviteter i friluft etc. Vi er mye på telttur gjennom hele året og det er helt herlig Anonymous poster hash: 58504...fdf
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 Huff nei. Må ha hytte 😃 Anonymous poster hash: 46642...fb9
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #5 Skrevet 21. juni 2015 Det er stad for barna, ikke for mor 😳 Vi har vært i telt noen ganger, av samme grunn som du sa. Et annet pluss med å ha telt er full fleksibilitet. Hytter må gjerne bestilles lang tid på forhånd, særlig camping i tilknytning til parker ol. Campingvogn gir samme fleksibilitet, men det skal ikke vi ha. Har man telt kan man stikke avgårde om man ser at vêrmeldingen for helga er bra. Greit en ikke er like avhengig av vêr når man har hytte, men mesteparten skal jo leves ute med bassenget, parker og lek på campingen så uansett. De som bor hytter er mer knyttet til hytta, de som bor i telt og vogn bor midt på campingen og ungene suser rundt til sent på kveld i et stort fellesskap. Om man skal ha campingplass telt, større telt med rom, luftmadrasser/camping senger og gjerne campingmøbler er det relativt komfortabelt. Men av og til litt kaldt om natta. Det er helt ok, og barna digger det 😀 Anonymous poster hash: 29064...58c
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #6 Skrevet 21. juni 2015 Vi har aldri gjort det før, men tipper det kan bli stas hvertfall for barna Anonymous poster hash: a9ed1...b87
Brennheite Badeand Skrevet 21. juni 2015 #7 Skrevet 21. juni 2015 Barna synes sikkert det er helt topp! Jeg hadde fint fiksa en natt eller to hvis været var bra men ikke mer enn det...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #8 Skrevet 21. juni 2015 De beste barnsomsminnene mine er de sommerene jeg, søsknenene mine og pappan vår pakket teltet i bilen og kjørte fra sted til sted, ute i ingemannsland. Slo opp teltet der det så fint ut, gjerne nede ved havet så vi fikk bade. Har vært på flere ferier og gjort mange spennende ting, men av alt jeg har gjort er det dette jeg husker best, og kommer definitivt til å gjøre det med mine barn når de blir større :-) Anonymous poster hash: 50825...9fc
klg,2 boys now:) Skrevet 21. juni 2015 #9 Skrevet 21. juni 2015 Telt er genialt på fjellet og ved sjøen.men du må betale litt for og sette det opp på en camping plass og det kan kostet litt.da blir det ikke verdt synes jeg
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #10 Skrevet 21. juni 2015 Teltferie er kjempegøy! Men skal man bo et sted hvor det er mye folk ville jeg heller leid hytte. Vi kom hjem til tomt telt en gang for mange år siden før vi fikk barn. Var helt jævlig. Man kan jo ikke låse teltet. Anonymous poster hash: e01bc...a02
pitrijorg Skrevet 21. juni 2015 #11 Skrevet 21. juni 2015 Vi gjør det mye om sommeren, ungene storkoser seg med å springe rundt og utforske. Mor og far koser seg rundt bålet. Er noe med frihetsføkelsen. Det å ikke måtte stresse rundt for man skal besøke parker og div. Lengste vi har vært borte i telt er en uke. Da var det toalett og enkelt dusj system på øya. Fantastisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå