Gå til innhold

Hvis din mann kom hjem fra fest kl 02

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og du fant han sovende, dritings (!!!!!) helt naken pp badegulvet. Hva hadde du sagt/tenkt/gjort? Tredje helga pp rad han er ute på byn, og han skal ut di neste to helgene også... Skjenner at jeg er forbanna ganske enkelt. 😡😡😡😡

Anonymous poster hash: aa02a...02a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg bare latt han ligge gitt 😂 synd om han måtte bortforklare det til barna neste morgen.

Anonymous poster hash: 7709b...d62

Skrevet

Jeg hadde tenkt at; herregud så dum jeg er som er sammen med en slik fyr.....

Anonymous poster hash: da6a1...a62

Skrevet

Reagerte mer på at han skal ut 5 helger pp rad

Anonymous poster hash: 2c524...475

Skrevet

Da hadde jeg bare latt han ligge gitt 😂 synd om han måtte bortforklare det til barna neste morgen.

Anonymous poster hash: 7709b...d62

Du skyver barna foran deg?! For en ansvarsfraskrivelse!

Anonymous poster hash: 1402c...a08

Skrevet

Da hadde jeg tenkt: stakkar, han har det vondt, og det blir verre i morgen...

Men hvorfor skal han ut 5 helger på rad?

Anonymous poster hash: a08ae...89e

Skrevet

da får du snakke med han,hvis du ikke synes han skal gå ut, hjelper jo ikke at du blir forbanna,men ikke sier noe, men 5 ganger på byen etter hverandre ,var da ekstremt

Skrevet

Hvorfor 5 helger etterhverandre?

Skrevet

Jeg hadde vekkt ham og fått ham i seng. Ikke for hans del, men for barna sin del. Er det noe de aldri skal oppleve, så er det å finne en av foreldrene sine dritings.

Alle kan bomme på alkoholinntaket fra tid til annen, men det burde ikke ha blitt en vane, for å si det sånn!

Og fem helger på rad?!?!

Skrevet

Møkkamann! Eller drittunge vil jeg heller kalle han. Man går ikke på byen så ofte om man har familie..

Anonymous poster hash: 1f3e6...4b7
Skrevet

Hadde faktisk stablet han på bena og fått han i seng.

Skrevet

Mannen må jo få ha det gøy. Fått han i seng og latt han sove ut. Han kom jo hjem, kanskje han hadde fått for seg at han skulle vekke deg på en hyggelig måte, men ikke kom så langt. Er da ikke noe å bli grinete av den grunn. Å du vet jo at han skal ut de neste helgene, så må jo være noe dere har pratet om.

Anonymous poster hash: 828a0...12d

Skrevet

Hadde skrudd av varmekablene først.... 

Skrevet

Hvis jeg hadde funnet mannen min dritings på badegulvet, så hadde det vært den ene gangen han hadde vært ute det året, så jeg hadde blitt litt bekymret, prøvd å vekke ham og få ham i seng og forsikret meg om at han var ok.

5 helger på rad hadde ikke vært litt aktuelt en gang, og ikke hadde han orket det heller.

Anonymous poster hash: 0b749...e08
Skrevet

Denne drittungen hadde jeg fått i seng og gitt ham skilsmissepapirene dagen etterpå. Når man går ut HVER helg og drikker seg full, særlig hvis man har familie - ja, da har man et alkoholproblem, noe som man bør løse først før man  (eventuelt) får lov til å komme tilbake til familien. Dette er ingen ansvarlig familiefar, men en egoistisk snørrunge som ikke burde hatt familie. Kast dritten ut.

Skrevet

Kl 02 var da tidlig

Anonymous poster hash: f21ec...ef7

Skrevet

Oppdatering HI?

Anonymous poster hash: da6a1...a62

Skrevet

Man kan bomme på alkoholinntaket, men om det er en gjenganger hadde jeg ikke funnet meg i det, det vitner da om et alkoholproblem.

Skrevet

Fem helger på rad?

Anonymous poster hash: e5b02...f6e

Skrevet

At han kom tidlig hjem og vil ha det veldig fælt når han våkner på badegulvet. Ville latt han ligge og få føle skammen morgenen etter og jeg ville gnidd det litt inn ;)

Typisk min mann fire ganger i året.

Anonymous poster hash: 013af...c12

Skrevet

Hadde løpt for å hente telefonen så jeg kunne ta bilder, evt hentet sprittusj og tegnet på han en flott blyantbart. Så hadde jeg latt han ligge til han kom til seg selv for så å forklare at han nok må vurdere å skrinlegge de neste helgene ute, siden han åpenbart ikke takler å drikke alkohol. Men i ett voksent forhold så klarer jeg ikke helt forstå hvorfor noen skal ut 5 helger på rad?

Anonymous poster hash: 21b00...567
Skrevet

Da hadde jeg flira meg ihjel :P Dere ER da så prippne! 

At han har vært ute så mye, og fortsetter med det- hadde ikke vært ok. Hadde blitt forbanna over det.

Men så har ikke vi barn enda da. Hadde nok blitt andre boller om de hadde funnet pappan sin sånn på badet ja.... 

Anonymous poster hash: 95939...46c
Skrevet

Hadde sørget for å knipse noen bilder før jeg muligens hadde brukt hånddusjen over hele ham. Pga barna hadde jeg fått han i seng på gjesterommet. Men de resterende helgene hadde ikke skjedd her. Her går vi utrolig sjeldent ut på den måten og det er veeeeeldig lenge siden noen av oss har tatt den så langt...

Anonymous poster hash: fe9ae...089

Skrevet

Da hadde jeg tenkt "oj,oj,oj her er det noen som har hatt det gøy!" Og ledd litt inni meg. Hadde kjent et snev av medlidenhet for de kommende timene også. Mest sannsynlig hatt kald cola klar til bruk. ;)

MEN noe sier meg at det ikke er det at han ligger naken på gulvet som plager deg, men at han nå går ut så ofte?

Om det er bare en periode, der mange aktiviteter har kommet samtidig hadde jeg hevet meg over det, men om det er "tullegrunner" til at han nå går ut- ja da hadde jeg satt ned foten. Hardt!

Skrevet

Flirt godt og fått ham i seng. Dagen etter hadde jeg bedt ham pent om å ta det litt med ro neste gang :)

Anonymous poster hash: 6136f...128

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...