Gå til innhold

Kjøpte sydentur for alle skattepengene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle jo kjøpt ny sofa :/

Litt bismak, men fikk så lyst å gi barna mine en ordentlig ferietur i år.

Hva gjør du med dine skattepenger? (om du fikk noen)

Anonymous poster hash: 3d076...7fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De forsvinner i telt og rotfylling. 😊

Satser på at begge deler vil vare i utallige år.

Anonymous poster hash: 62296...e4f

Skrevet

De kommer i oktober, går i det store sluket. Pleier ikke å være store summen uansett.

Anonymous poster hash: 7c3f8...d42

Skrevet

Tja, ny kledning på garasjen og en Paviljong i tre...

Anonymous poster hash: ed3f6...2a8

Skrevet

Hadde ikke brukt de på ferie,hvis jeg hadde treng sofa,det er MYE viktigere enn ferie

Anonymous poster hash: 32372...fa4
Skrevet

Hadde ikke brukt de på ferie,hvis jeg hadde treng sofa,det er MYE viktigere enn ferie

Pfff... sofa kan man få kjøpt brukt på finn eller facebook til en billig penge. Jeg har to sofaer som funker fint og ser greie ut som jeg kun betalte 500 for til sammen:)

Reise er det eneste man betaler for spm gjør deg rikere ;)

Anonymous poster hash: ed586...b6b

Skrevet

Hadde absolutt prioritert reise fremfor sofa!!!!

Anonymous poster hash: d14bf...913

Skrevet

Tull!

Anonymous poster hash: db7e6...66b

Skrevet

Barna dine kommer helt sikkert til å sette pris på ferie! Kjøp et fint pledd å legg over sofaen, så er den litt ny en stund:-)

Mine skattepenger (3000kr) spares til ulønnet permisjon. Samboeren (15000kr) sparer til neste års ferie for hele familien. Skulle gjerne hatt en bredere seng, men jeg vil heller vente til permisjonen er over og se da. Jeg tenker at det er viktigere å ha litt penger når jeg ikke får foreldrepenger:-)

Anonymous poster hash: 5158d...e64

Skrevet

Får 5.000 tilbake, har spandert en liten tur til foreldrene mine. De er minstepensjonister og har ikke råd til slik, så jeg og søstra spleiset på en tur mamma har drømt om i flere år. Kommer på litt over 10.000 så de trenger bare lommepenger.

Anonymous poster hash: 3a6a4...662
Skrevet

Tull!

Anonymous poster hash: db7e6...66b

NEI

Skrevet

Er fristet til å gjøre det samme, står mellom å bruke 12-15 tusen på en uke i syden i høst eller spare til prosjekter i huset neste år - bygge terrasse og pusse opp vaske-/ baderom... Avgjørelsen ikke tatt foreløpig!

Anonymous poster hash: 3eb3b...2ca

Skrevet

Hadde også valgt ferie foran ny sofa. Som andre skriver her, sofa finner du på kjøp og salg sider via Facebook. Kos dere på ferie sammen ☺

Selv bruker jeg skattepengene på forskjønnelse av meg selv 😂

Skrevet

30 000,- som går til husleie, regninger og mat i sommer. Får ikke lån og stipend i sommer, og min sommerjobb holder ikke til alt. Så det blir dessverre ingen ferie i år, men kunne sikkert brukt det på sydentur om vi hadde hatt råd.

Anonymous poster hash: 222a8...460
Skrevet

Noe av skattepengene går til å kose oss for når vi er på ferie, resten går til flyttebil.

Skrevet

Får 5.000 tilbake, har spandert en liten tur til foreldrene mine. De er minstepensjonister og har ikke råd til slik, så jeg og søstra spleiset på en tur mamma har drømt om i flere år. Kommer på litt over 10.000 så de trenger bare lommepenger.

Anonymous poster hash: 3a6a4...662

Så snilt :)

Anonymous poster hash: 222a8...460

Skrevet

Fornuftig av deg HI. Det er kjempeviktig pleie for sinnet å få reise bort litt. Og unger elsker jo syden :) Sofaer kommer vel på salg til høsten?

Anonymous poster hash: caf1a...cf7

Skrevet

Takk for oppløftende svar! Det er jo slikt jeg vil høre:) Minner er vel bedre enn materielle ting tenker jeg..

HI

Skrevet (endret)

Sofa, varmtvannstank, vinduer eller isolasjon i innervegger. Dette er det vi skal bruke penger på fremover og pengene som blir brukt er skattepenger, feriepenger og oppsparte penger. Gleder meg sykt til å få sofaen, men det hadde vært deilig å klare og bruke pengene på feks en sydentur ;-)

Endret av Mandala
Skrevet

Kos deg på tur! Hadde glatt gjort det samme, men har termin snart. Her går pengene til ny innredning på badet, og betaling av sofa vi kjøpte med betalingsutsettelse i vinter.

Skrevet

Ja, bedre med en god sofa som kan sitte i heeeele dagen så rompa blir stor og bred og musklene i bena sakte svinner og fjernkontrollmusklene blir større og større:P

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Takk for oppløftende svar! Det er jo slikt jeg vil høre:) Minner er vel bedre enn materielle ting tenker jeg..

HI

Hva tror du barna dine kommer til å mimre om når de blir voksne: den fine ferieturen eller den fine sofaen?:-)

Kos deg på tur:-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Deilig da :-) Mine går med til regninger siden mannen brukte opp sine feriepenger på å betale baksmellen sin.

Skrevet

Nye vinduer i stua, ny isolasjon i den veggen. Ny kledning inne og ute på den veggen, nytt hagegjerde... Og sikkert mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...