Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #26 Skrevet 21. juni 2015 Burnaid Anonymous poster hash: 65425...178
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #27 Skrevet 21. juni 2015 Burn gel, har vi funnet ut er veldig kjekk å ha med uansett hvor vi er. Den er på spray. Brenner du deg er den super, brennesle, mygg, maneter osv fungerer den også supert mot. Så har du den slipper du kanskje å ha med mye annet. Mye i samme flaske. Med unger syns jeg pyrisept salve er greit å ha med. Kline på litt under plasteret så kommer det i kriker og kroker som en kanskje ikke har kommet til. For med unger er det ikke like lett å rense sår og salva svir ikke like mye som pyrisept flytende. Anonymous poster hash: 0e38c...467
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #28 Skrevet 21. juni 2015 Ikke glem at det er apotek i SYDEN også 😂😂😂 Hehe! Anonymous poster hash: 020bb...77b
pifi med tre nurk Skrevet 21. juni 2015 #29 Skrevet 21. juni 2015 Oj, her må jeg innrømme at jeg har feilet stort som mor. Tre barn , utallige sydenturer og aldri tatt med et eneste plaster eller pyrisept.. Hm, jeg kjenner faktisk et umiddelbart behov for å hamstre alt det overnevnte! Har aldri tenkt på at jeg burde ha med slikt en gang jeg.. 😆
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #30 Skrevet 21. juni 2015 Pleier å ta med paracet og plaster. Det er greit å ha tilgang på med en gang du trenger det. Vi ferierer utrolig mye i spania, har hus her nede, og på apotekene her er de utrolig dyktige. Du får også kjøpt mange flere legemidler her som du må ha resept på hjemme. Ingen grunn til å fylle halve kofferten med ting du ikke trenger. Anonymous poster hash: 2e58b...a7a
Mamma_til_2 Skrevet 21. juni 2015 #31 Skrevet 21. juni 2015 Ikke glem at det er apotek i SYDEN også 😂😂😂Hehe! Anonymous poster hash: 020bb...77b Ja en gang hadde jeg behov for paracet til barnet mitt, måtte da finne ett apotek, lette i ca 2 timer før jeg fant og det var stengt!! Og ja jeg spurte etter hjelp både i resepsjonen på hotellet og av " innfødde" etter d3n gangen så har jeg bestandig hatt det med! Heldigvis klarte barnet mitt seg uten paracet!
hms33 Skrevet 21. juni 2015 #32 Skrevet 21. juni 2015 Ja det er jo greit å ha med litt av sånne ting,men trenger ikke pakke med seg er helt apotek!! Veldig få ting man trenger sånn med en gang..... Men samme for meg hva folk pakker i kofferten sin, men hørtes bare ut som om de skulle på ferie midt i ørkenen eller et annet øde sted 😂😂 Noen har jo med seg brunost og annen norsk mat også!! Hver sin smak!!
Førstemann Skrevet 22. juni 2015 #33 Skrevet 22. juni 2015 Jeg har alltid med meg kortisonkrem i tilfelle noen blir solbrent. Får på resept fra legen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå