PersilleBlomst Skrevet 20. juni 2015 #1 Skrevet 20. juni 2015 Er det noen av dere som har gått inn for en Gravidforsikring (som f.eks IF sin) og syntes dette er bra? Er det noen som har hatt det og fått nytte av det? Jeg har lyst til å betale for gravidforsikringen.. Nå er det bare 1 måned igjen av svangerskapet, jeg har ikke hørt noe om at barnet skal ha noen problemer men jeg er selvfølgelig bekymret likelel. Samboer syntes derimot ikke at 1490,- er verdt det..
Gjest StineTh Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Er det noen av dere som har gått inn for en Gravidforsikring (som f.eks IF sin) og syntes dette er bra? Er det noen som har hatt det og fått nytte av det? Jeg har lyst til å betale for gravidforsikringen.. Nå er det bare 1 måned igjen av svangerskapet, jeg har ikke hørt noe om at barnet skal ha noen problemer men jeg er selvfølgelig bekymret likelel. Samboer syntes derimot ikke at 1490,- er verdt det.. Vi visste ikke at det fantes forsikring for gravide i vårt første svangerskap. Babyen vår døde etter en sykehustabbe og vi skulle virkelig ønske vi visste om den forsikringen. I andre svangerskapet skaffet vi forsikring fra uke 26. Codan har en som er gratis.
2012baby Skrevet 22. juni 2015 #4 Skrevet 22. juni 2015 Hei. Gjorde det nettopp. Er gravid i 41 uke nå da, så litt sen ute, men den gjelder til barnet er 6 mnd. Synes den er billig mtp å dele den på antall mnd. Hadde Codan ved forrige barn da det var gratis. Greit å ha det på stell, kjenner dessverre flere som har fått et sykt barn.. Så jeg vil bare være godt nok forsikret, selv om en får fra Nav også.. Blant andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå