Gå til innhold

Er forholdet fucked?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen 5 år. Har to barn, 3 og 1 år. Mannen har aldri gjort husarbeid uten at jeg har bedt han om det. Har prøvd ALLE metoder, men det eneste som fungerer er å si med ord hva han skal gjøre (være mammaen hans).

Det siste året har jeg gitt opp. Jeg vasker kun mine og barnas klær, jeg lager aldri middag lengre(lager middag til meg og barna de dagene han jobber litt lengre, ellers lager jeg noe varm mat han ikke liker, så barna får middag!). Jeg rydder og vasker mindre, har blitt utrivelig her. Hvis folk spør om å komme på besøk sier jeg nei, men vi drar gjerne dit. Er åpen mot familien om dette altså.

Har blitt kald mot mannen. Vi har kanskje sex 1 gang per mnd. Maks.

Har sagt rett ut til han at jeg er deprimert, han ser ikke ut til å bry seg.

Er det lov å forlate han, eller er det feigt? Hva bør jeg gjøre evt? Har prøvd alt, minus samlivsterapi.

Anonymous poster hash: 46b9c...f4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres fucka ut. Ingen av dere vil gjøre en innsats for den andre.

Jeg hadde gått (og gikk), men jeg forsøkte terapi først.

Det skylder dere barna, synes jeg.

Anonymous poster hash: a08c3...dc5

Skrevet

Det høres fucka ut. Ingen av dere vil gjøre en innsats for den andre.

Jeg hadde gått (og gikk), men jeg forsøkte terapi først.

Det skylder dere barna, synes jeg.

Anonymous poster hash: a08c3...dc5

Vel, jeg gjorde en ganske stor innsats de første 4 årene. Siste året har jeg gitt faen. Men ser hva du mener. Og ja, vi skylder kanskje barna å forsøke.

Skrevet

Du høres litt sær ut selv også.. 

hadde ikke blitt overraska om han gikk først..

Anonymous poster hash: b8042...c18
Skrevet

Sær fordi hun ikke ønsker å være hushjelpen/moren hans? Hvorfor slipper menn unna med alt? Tror ikke hun taper så mye hvis han går først, latsabben.

Anonymous poster hash: 59ee7...446

Skrevet

Jeg tror ikke mannen din blir med på parterapi, så foreslå det. Nekter han så går du, slik skal du ikke fortsette å leve, da blir du bare ødelagt! Det dere gjør i dag er ikke å dele livet, dere deler bare samme husvære. Dere er som to studenter som må bo sammen, men som ikke bryr seg om hverandre og har veldig ulike preferanser hva rengjøring og plikter angår.

Tenk på hva 3-åringen får med seg av ting. Mamma og pappa spiser aldri mat sammen. Mamma lager aldri mat som pappa liker. Pappa gjør aldri noe hjemme.

Barna dine vokser opp med elendige forbilder.

Parterapi asap eller gå!

Anonymous poster hash: ee6cf...8fa
Skrevet

Din mening det. Hadde blitt lettet om han gikk, ikke noe tap what so ever.

Skrevet

Jeg tror ikke mannen din blir med på parterapi, så foreslå det. Nekter han så går du, slik skal du ikke fortsette å leve, da blir du bare ødelagt! Det dere gjør i dag er ikke å dele livet, dere deler bare samme husvære. Dere er som to studenter som må bo sammen, men som ikke bryr seg om hverandre og har veldig ulike preferanser hva rengjøring og plikter angår.

Tenk på hva 3-åringen får med seg av ting. Mamma og pappa spiser aldri mat sammen. Mamma lager aldri mat som pappa liker. Pappa gjør aldri noe hjemme.

Barna dine vokser opp med elendige forbilder.

Parterapi asap eller gå!

Anonymous poster hash: ee6cf...8fa

Ja elendig :/ men barna er for så vidt vant til at vi spiser hver for oss, siden jeg og barna er hjemme kl. 15 og han er hjemme 17. Men ja, resten er elendig.

Skrevet

Jeg synes dere begge er dårlige partnere. Hiv dere på terapi så får dere ryddet opp i ting iallefall før et brudd..

Anonymous poster hash: abae5...8cb
Skrevet

Si at dere skal gå i parterapi, ellers er forholdet over. (Og ja du gjennomfører det!)

Anonymous poster hash: 5559d...bee

Skrevet

Jeg synes dere begge er dårlige partnere. Hiv dere på terapi så får dere ryddet opp i ting iallefall før et brudd..

Jeg var en fantastisk partner. Mener du virkelig at jeg skal fortsette å være fantastisk mot han slik han behandler meg? Takker meg til å være en dårlig partner da.

Skrevet

Jeg var en fantastisk partner. Mener du virkelig at jeg skal fortsette å være fantastisk mot han slik han behandler meg? Takker meg til å være en dårlig partner da.

Ja, selvfølgelig skal du gi og gi selv om du får null tilbake! Vi kvinner er skapt for å ta vare på mennene våre!

Eller ikke ;)

Jeg hadde foreslått parterapi som siste forsøk, men for meg høres det ut som om det ikke er noe å vekke til live igjen. HAN burde ha vært en bedre partner, du kan ikke fikse problemene deres alene. Og du skal heller ikke godta hans latskap!

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 9ddbe...993

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg synes dere begge er dårlige partnere. Hiv dere på terapi så får dere ryddet opp i ting iallefall før et brudd..Anonymous poster hash: abae5...8cb

Jeg var en fantastisk partner. Mener du virkelig at jeg skal fortsette å være fantastisk mot han slik han behandler meg? Takker meg til å være en dårlig partner da.Anonymous poster hash: 46b9c...f4f

Spikeren på hodet!

Nei her tror jeg det er på huet og rævva ut. Du trenger ikke et 30 år gammelt barn sammen med de to små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...