Gå til innhold

Hvor ofte har dere middagsgjester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller selv blir invitert bort?

Anonymous poster hash: 7fce7...248

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1-2 ganger i uka som regel.

Anonymous poster hash: 55be1...a53

Skrevet

vi har vel gjester her 6-7 ganger i året (hvis man ser bort fra grilling osv). Blir sjeldent invitert bort, men det er ofte mas om å få komme hit. Jeg er kokk, så det er vel derfor tenker jeg :) Inviterer til 2-3 store selskaper i året, ellers er det små vennemiddager med ett vennepar eller to. 

Anonymous poster hash: 40465...4f2
Skrevet

en gang i uka, er mer borte :)

Skrevet

Foreldrene mine bor vegg i vegg, og vi spiser middag sammen 2-3 ganger i uken. Omtrent like ofte begge steder. Andre middagsgjester har vi hatt 2 ganger i løpet av de siste 3 årene, aldri blitt invitert til noen selv. Med mindre pølser før kakene i familiebursdag teller, da er det kanskje et par ganger i året. :P

Anonymous poster hash: fed0d...916
Skrevet

Barn har vi til middag ca 2 ganger i uka, ofte mer. Voksenbesøk prøver vi å ha 1 gang pr måned, men det blir fort sjeldnere. Ikke så ofte vi er bedt bort, men det blir da noen ganger Ila året.

Skrevet

Andre barn har vi her til middagen nesten hver dag, men vi har nesten aldri. Eller det er vell egentlig aldri.

Anonymous poster hash: b8bf4...edf
Skrevet

Andre barn har vi her til middagen nesten hver dag, men vi har nesten aldri. Eller det er vell egentlig aldri.

voksne har vi aldri på middag

Skrevet

Barn har vi på middag flere ganger i måneden. Voksne ti-femten ganger i året (mest familie).

Anonymous poster hash: 3119e...0cb

Skrevet

Hvis vi ser bort fra de dagene ungene har venner til middag og svigerforeldrene mine spiser her når de er på sommerbesøk blir det rundt 10-15 ganger i året tenker jeg. 8 ganger i året inviterer vi til selskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...