Gå til innhold

Bortkastet med fleecedress til høstbaby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin oktober/november.... Bortkastet å kjøpe det?

Anonymous poster hash: ef416...6f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte kun ull.

Anonymous poster hash: 3053f...81c

Skrevet

Vi brukte den mye, for i bil så blir det for varmt med tykkere dress, i tillegg til at tykkere dress kan være skummelt da babyen ikke blir festet godt nok i bilstolen. Min ble født i oktober.

Skrevet

Jeg har en tynn en, brukte den i vogna :)

Anonymous poster hash: 24e5a...56d

Skrevet

Brukte en ullfleece dress fra devold. Helt super :)

Skrevet

Ville kun brukt ull. Fleece er klamt på små babyer. Får helt mark av de fleeceteppene med silkekant som mange pakker nyfødte babyer inn i. Silkeull/ull/silkealpakka/bomull er mye mindre klamt.

Anonymous poster hash: 4a51b...85e

Skrevet

Ull er gull i starten, nesten uansett årstid. Regulerer temperaturen fint, og mykt og godt til en liten baby.

Skrevet

Brukte kun ull. Ungene har fremdeles ingen plagg i fleece.

Anonymous poster hash: fe84c...a37

Skrevet

Brukte kun ull. Ungene har fremdeles ingen plagg i fleece.Anonymous poster hash: fe84c...a37

Jeg ar en toåring som har endel i fleece, men hun var født i juni så brukte ingenting sånt som baby.

Anonymous poster hash: ef416...6f7

Skrevet

Brukte kun ull. Ungene har fremdeles ingen plagg i fleece.Anonymous poster hash: fe84c...a37

Jeg ar en toåring som har endel i fleece, men hun var født i juni så brukte ingenting sånt som baby.Anonymous poster hash: ef416...6f7
Tror det er litt snakk om smak og behag. Jeg er ikke så glad i fleece generelt, så velger ull i stedet.

Anonymous poster hash: fe84c...a37

Skrevet

Brukte så og si bare fleece dress til vår som ble født i september, i vogn og bil. Men han var ganske varm av seg, da.

Anonymous poster hash: 8ceeb...75b
Skrevet

Ullfleece vill jeg kjøpt! Har en fra nøstebarn, kjøpt litt stor sånn at den har holdt lenge....

Anonymous poster hash: 55b78...5b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...