Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #1 Skrevet 20. juni 2015 Hjelp! En nakkemuskel har slått seg helt vrang... Den et hoven og vond, og det svir og stikker. Jeg bruker å være ganske god på forebygging, men nå gikk det skeis. Hva er ditt beste råd? :-) Anonymous poster hash: cd016...9ab
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #2 Skrevet 20. juni 2015 Voltaren + Parcet og tøye ut. Anonymous poster hash: 309af...24f
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #3 Skrevet 20. juni 2015 Varme kluter eller varmeflaske. .Jeg tar badstue vær dag for å forbygge stiv og vond kropp. Varme gjør underverker. Anonymous poster hash: d3a42...3b3
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #4 Skrevet 20. juni 2015 Varme kluter eller varmeflaske. .Jeg tar badstue vær dag for å forbygge stiv og vond kropp. Varme gjør underverker. Anonymous poster hash: d3a42...3b3 niks, ikke hvis det er betennelse. Ved betennelse skal man kjøle ned! Ved stiv musklatur skal man varme/myke opp Hi: hvis du er sikker på at det er pga betennelse så leggen pose med fryste grønnsaker/isbiter ect inn i et håndkle og legg det på det aktuelle området Anonymous poster hash: 17381...22f
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #5 Skrevet 20. juni 2015 Jeg tror det er betenbelse ja, fordi det er mye vondere enn det pleier, og muskelen har hovnet opp. Brukte varmeflaske i morges, men føler at det ble verre. Litt derfor også at jeg tenker betennelse. Skal prøve kalde omslag istedenfor, jeg 👍 Anonymous poster hash: cd016...9ab
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #6 Skrevet 20. juni 2015 Jeg tror det er betenbelse ja, fordi det er mye vondere enn det pleier, og muskelen har hovnet opp. Brukte varmeflaske i morges, men føler at det ble verre. Litt derfor også at jeg tenker betennelse. Skal prøve kalde omslag istedenfor, jeg Anonymous poster hash: cd016...9ab derfor skal man ikke bruke varme på betennelse da det trigger betennelsen, mens noe kjølig noe demper den;) Anonymous poster hash: 17381...22f
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #7 Skrevet 20. juni 2015 er det varmt der da? Du kan fint ta paracet med jevne mellomrom over et par dager. den er betennelsesdempende. Anonymous poster hash: d6f4f...9ec
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #8 Skrevet 20. juni 2015 Is den ned. Ikke legg isen direkte på huden. ha noe i mellom. Pass på at du ikke spenner deg i området. Jobb med avspenning Spis betennelsesdempende - husk at det er hardt for kroppen. Spis litt når du tar dem. Anonymous poster hash: e8788...25e
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #9 Skrevet 20. juni 2015 er det varmt der da? Du kan fint ta paracet med jevne mellomrom over et par dager. den er betennelsesdempende. Anonymous poster hash: d6f4f...9ec Det er ibux som er betennelsesdempende Anonymous poster hash: 4347e...556
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #10 Skrevet 20. juni 2015 Jeg var plaget kjempelenge med et kne og til slutt dro jeg til fysioterapeut. Viste seg at jeg hadde betennelse i en muskel. Fysioterapeuten masserte betennelsen bort pluss at jeg fikk noen få enkle øvelser jeg skulle gjøre hjemme. Mitt råd, dra til fysioterapeut Anonymous poster hash: 98df8...e3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå