Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #1 Skrevet 20. juni 2015 Har skrevet tidligere om samboer som ikke ønsket sex fordi han ikke klarte å tenne på meg etter siste fødsel, og som ikke ønsket å gjøre så mye med det. I natt så kom han hjem fra fest, godt beruset, og plutselig, etter mange måneders tørke, begynte å klå og tafse og skulle ha sex. Han var så overstadig at han uansett ikke hadde fått til noe som helst, og jeg ble skikkelig fornærmet og avviste ham. Jeg sitter her og er såret fordi han liksom må være dritings for å orke å ta på meg og ha sex med meg? Bedre å leve i sølibat altså... Diskuterte det med min bestevenninne som mener at jeg er kjip som avviste ham og at jeg da ikke kunne klage på sexmangel siden jeg selv avviser ham. Hva synes dere? Anonymous poster hash: 988a5...7d3
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #2 Skrevet 20. juni 2015 Har skrevet tidligere om samboer som ikke ønsket sex fordi han ikke klarte å tenne på meg etter siste fødsel, og som ikke ønsket å gjøre så mye med det. I natt så kom han hjem fra fest, godt beruset, og plutselig, etter mange måneders tørke, begynte å klå og tafse og skulle ha sex. Han var så overstadig at han uansett ikke hadde fått til noe som helst, og jeg ble skikkelig fornærmet og avviste ham. Jeg sitter her og er såret fordi han liksom må være dritings for å orke å ta på meg og ha sex med meg? Bedre å leve i sølibat altså... Diskuterte det med min bestevenninne som mener at jeg er kjip som avviste ham og at jeg da ikke kunne klage på sexmangel siden jeg selv avviser ham. Hva synes dere? Anonymous poster hash: 988a5...7d3 Skjønner godt at du følte det ekkelt og sårende. Ikke lett å tenke på det akkurat da, men kanskje det var dette dere hadde trengt for å komme igang igjen? Kanskje han hadde skjønt hvor du han har vært? Ikke godt å si.. Anonymous poster hash: c8a51...743
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #3 Skrevet 20. juni 2015 Har skrevet tidligere om samboer som ikke ønsket sex fordi han ikke klarte å tenne på meg etter siste fødsel, og som ikke ønsket å gjøre så mye med det. I natt så kom han hjem fra fest, godt beruset, og plutselig, etter mange måneders tørke, begynte å klå og tafse og skulle ha sex. Han var så overstadig at han uansett ikke hadde fått til noe som helst, og jeg ble skikkelig fornærmet og avviste ham. Jeg sitter her og er såret fordi han liksom må være dritings for å orke å ta på meg og ha sex med meg? Bedre å leve i sølibat altså... Diskuterte det med min bestevenninne som mener at jeg er kjip som avviste ham og at jeg da ikke kunne klage på sexmangel siden jeg selv avviser ham. Hva synes dere? Anonymous poster hash: 988a5...7d3 Skjønner godt at du følte det ekkelt og sårende. Ikke lett å tenke på det akkurat da, men kanskje det var dette dere hadde trengt for å komme igang igjen? Kanskje han hadde skjønt hvor du han har vært? Ikke godt å si.. Anonymous poster hash: c8a51...743 Mener du at jeg burde slippe han til i fylla i går? Skjønte ikke helt kommentaren Nei altså, hvis han må drikke seg dritings til å orke å ta i meg, siden han avviser meg og unngår seksuelle situasjoner når han er edru, så gidder jeg ikke. Skal jeg vente hver gang han er full nok til at jeg ikke er så ekkel lenger og han kan ha sex med meg? Jeg ønsker en partner som vil ha sex med meg uten å dope seg ned først. Som liker meg for den jeg er. Da jeg var singel så vanket jeg en del på byen, og har inntrykk av at mange mannfolk synes det ikke spiller noe rolle hvem de har sex med når de er fulle nok ("et hull er et hull"). Har hatt stor kompisgjeng da jeg var alene, og har hørt flere si noe sånn som "herregud, hadde jeg sex med henne? da må jeg har vært så full at...". Det løser ikke akkurat vårt problem med at han ikke synes jeg er attraktiv lenger ved at han doper seg med alkohol for å kunne ta i meg. Han var som sagt så overstadig at han ikke hadde fått den opp allikevel. Anonymous poster hash: 988a5...7d3
Yellow Brick Road Skrevet 20. juni 2015 #4 Skrevet 20. juni 2015 Det er nå ikke sikkert at han har "dopa seg" for å få lyst på deg eller orke å ta på deg. Det er vel heller at rusen har gjort at han blir kåt. Når det er sagt, så er jeg helt enig med deg. Jeg gidder ikke å ha sex med en dritings mann uansett hvor mye han pleier å ha lyst på meg eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #5 Skrevet 20. juni 2015 Det er nå ikke sikkert at han har "dopa seg" for å få lyst på deg eller orke å ta på deg. Det er vel heller at rusen har gjort at han blir kåt. Når det er sagt, så er jeg helt enig med deg. Jeg gidder ikke å ha sex med en dritings mann uansett hvor mye han pleier å ha lyst på meg eller ikke. Altså, jeg hadde sluppet ham til hvis vi hadde normalt sexliv ellers, jeg er ikke "prippen" sånn. Men tatt i betraktning at jeg snakket om hvor sårende det var at han aldri hadde lyst, og han ønsket å jobbe med lysten selv om han per d. d. ikke fant meg attraktiv etter fødsler og ærlig sa at han ikke klarte å tenne på meg, så ser jeg ikke på det som skjedde i går som noe annet enn at han bare ville ha sex i fylla, uansett med hvem. Han har vært på fest, ute på byen, sikkert sett mange fine jenter med korte skjørt, blitt inspirert og kom hjem for så å prøve seg. Han drikker for øvrig ca 3-4 ganger i året, jeg tenkte at blir det sånn at jeg må vente til han er dritings for å få meg noe? Da er ikke problemet med tenningen løst i det hele tatt... I tillegg så ba han meg om å gi ham en BJ først, det er vel ikke DET man starter sexlivet på nytt med? Ingen kurtisering av meg som har ventet på ham i månedsvis, men at jeg skal kurtisere ham? (selv om jeg overhode ikke har noe imot å gi BJ, og har gitt det til ham nesten hver gang vi hadde sex før). Jeg savner det at han viser meg begjær, at han har lyst på meg, ikke at han vil ha en BJ når han er full... Følte meg lite classy, men kanskje det er meg det er noe feil med, jeg som er krevende og urimelig her? Han har ikke vist noe snev av lyst imorges da han var edru eller utover dagen i dag, prøvde å gi ham en klem men han distanserte seg igjen... HI Anonymous poster hash: 988a5...7d3
Mamma_til_2 Skrevet 20. juni 2015 #6 Skrevet 20. juni 2015 Fyllasex er ekkelt og slitsomt, skjønner deg så godt! Min mann får ikke sex av meg når han har drukket, hater lukten av alkohol til sexen! Og nei jeg krever heller ikke sex når jeg har drukket!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #7 Skrevet 20. juni 2015 Prøv å si til ham at han i natt var for full til at du orket å ha sex med ham, og så foreslår du at dere koser dere med middag og vin i kveld og heller tar opp igjen sexen i kveld. Om han da avviser deg så viser det at du gjorde rett i å avvise ham i natt. Om han er med på det, så prøver dere. Den mannen din kunne trengt litt mer av gentleman-genet, og også litt mer raffinement... Anonymous poster hash: 58b44...f2a
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #8 Skrevet 20. juni 2015 Prøv å si til ham at han i natt var for full til at du orket å ha sex med ham, og så foreslår du at dere koser dere med middag og vin i kveld og heller tar opp igjen sexen i kveld. Om han da avviser deg så viser det at du gjorde rett i å avvise ham i natt. Om han er med på det, så prøver dere. Den mannen din kunne trengt litt mer av gentleman-genet, og også litt mer raffinement... Anonymous poster hash: 58b44...f2a Helst uten alkohol... jeg drikker ikke vin nå siden jeg ammer, og er redd for at han igjen drikker for mye for å orke å ha sex... Anonymous poster hash: 988a5...7d3
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #9 Skrevet 20. juni 2015 Du gjorde helt rett, synes nå jeg. Jeg hadde IKKE orka! Jeg ville gått ut av forholdet. Anonymous poster hash: f60d5...b64
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #10 Skrevet 20. juni 2015 Du gjorde helt rett, synes nå jeg. Jeg hadde IKKE orka! Jeg ville gått ut av forholdet. Anonymous poster hash: f60d5...b64 Altså, vi har identifisert problemet og holder på å jobbe med det. Siden vi har tre barn sammen så synes jeg ikke det er nok til å bryte ut, men det må definitivt jobbes med. Han er skeptisk til familievernkontoret, men vil snart få ultimatum om å gå dit og snakke ut og legge konkret plan om hva vi gjør, hvis dette ikke løser seg innen året er omme. Anonymous poster hash: 988a5...7d3
klg,2 boys now:) Skrevet 20. juni 2015 #11 Skrevet 20. juni 2015 Skjønner deg veldig godt.hadde gjort akkurat som deg.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #12 Skrevet 20. juni 2015 Prøv å si til ham at han i natt var for full til at du orket å ha sex med ham, og så foreslår du at dere koser dere med middag og vin i kveld og heller tar opp igjen sexen i kveld. Om han da avviser deg så viser det at du gjorde rett i å avvise ham i natt. Om han er med på det, så prøver dere. Den mannen din kunne trengt litt mer av gentleman-genet, og også litt mer raffinement... Anonymous poster hash: 58b44...f2a Helst uten alkohol... jeg drikker ikke vin nå siden jeg ammer, og er redd for at han igjen drikker for mye for å orke å ha sex... Anonymous poster hash: 988a5...7d3 Da foreslår du en koselig kveld for dere to uten alkohol, og sier dere kan ta opp igjen tråden fra i natt i edru tilstand. Vil han ikke det så ta kontakt med fvk. Jo før jo heller, for det virker som om dere har gått for lenge som dere har allerede. Anonymous poster hash: 58b44...f2a
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #13 Skrevet 25. juni 2015 Hvordan gikk det? Anonymous poster hash: ebf30...a06
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #14 Skrevet 25. juni 2015 Hvorfor forhandler dere om sex? Er ikke sex noe man gjør sammen fordi man er glade i hverandre og vil ha det fint sammen? Du skriver at "skulle du ha sluppet han til" som om sex er noe du gir ham når han ønsker (og omvendt). Sex er vel noe dere har sammen og deler, ikke "gir" hverandre. Dette minner meg om de som sier at de ikke skal gi mannen sex når de ikke får -hva som helst annet- i bytte. Jeg syns det er trist å høre sånt. Man har da sex med kjæresten sin fordi man liker det og vil dele dette sammen. Dere trenger en skikkelig prat om hvordan dere vil ha det. Det må da være noe han tenner på hos deg? Smilet ditt, fløyrtinga, frekkheten...eller annet? Eller har dere et rent overfladisk forhold der det er pupper og rumpe som teller? Jeg hadde blitt skuffet om mannen ikke fant meg, personen -meg-, attraktiv, utenom mine pupper og lår. Mannen min er objektivt sett ikke noen lekkerbisken, men Gud for en personlighet! Det er den som tenner meg! Prat sammen og finn ut om forholdet fortsatt skal handle om forhandlinger eller samarbeid. Anonymous poster hash: 80977...a7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå