Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #1 Skrevet 20. juni 2015 Operere bort fire visdomstenner i går. Tør ikke spise noe annet enn suppe nå, da jeg er livredd for å få mat nedi hullene, som kan føre til infeksjon. Men er såå sulten og suppe metter ikke.. Hva spiste dere etter visdomstannoperasjonen? Og tror dere det skader og spise søte ting, som Feks rislunsj eller puddinger? Anonymous poster hash: e86ce...d5f
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #2 Skrevet 20. juni 2015 Hva sa tannlegen ? Anonymous poster hash: d9a47...f6d
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #3 Skrevet 20. juni 2015 Det jeg var så dum og ikke spurte om. Var helt klar for bare å spise suppe når jeg var der, viste ikke hvor sulten og lite vondt jeg kom til å få Anonymous poster hash: e86ce...d5f
Gjest Minnieropptatt Skrevet 20. juni 2015 #4 Skrevet 20. juni 2015 Du kan vel spise det du vil. Prøv å pirke bort matrester med tannpirker eller skylle det bort med engangssprøyte. Det sa min tannlege da jeg trakk min ene visdomstann.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #5 Skrevet 20. juni 2015 Hei! Jeg opererte bort begge nede i fjor, fjernet litt kjeveben også for å ta tennene, og hadde store krater etter at stingene ble fjernet. Har du operert eller trukket? Om du har operert så er det vel sydd en sånn veke med antibiotika og tett nå? Jeg spiste sånne bsbymat-glass i en uke ca. Etter at stingene var fjernet spiste jeg vanlig, men brukte engangssprøyte til å skylle i hullene etter mat for å unngå betennelse. Gikk veldig fint! Anonymous poster hash: d9245...675
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #6 Skrevet 20. juni 2015 Takk dere jeg har operert. Var en lang og komplisert operasjon under narkose, så overrasket over at jeg ikke har vondere. Babymat var lurt. Anonymous poster hash: e86ce...d5f
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #7 Skrevet 20. juni 2015 Jeg spiste potetmos(på pose), lagde den litt tynnere enn vanlig. Blandet også litt most pølse i for variasjon. Ellers gikk det i youhurt. Ser ikke problemet med rislunsj og lignende Skyll munnen godt etter du har spist, så går det nok bra. Anonymous poster hash: d7e10...974
GrønnBanan Skrevet 20. juni 2015 #8 Skrevet 20. juni 2015 Mac and cheese spiste jeg i tillegg til suppe. Dyppet litt polarbrød i suppen så brødet ble mykt og lett og spise. Ellers var jeg mye sulten den perioden for å si det sånn. Hva med litt is da?😀
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #9 Skrevet 20. juni 2015 Potemos var lurt blir litt fantasiløse her jeg ligger. Is hørtes god ut, er bare redd for at mye sukker kan irritere? Gjorde det før jeg fjernet de hverfall Anonymous poster hash: e86ce...d5f
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #10 Skrevet 20. juni 2015 Da har jeg fått i meg babymat og grøt! Hjalp litt. Fortsatt overraskende lite vondt. Håper det holder seg sånn Anonymous poster hash: e86ce...d5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå