Gå til innhold

Paraplytrille i Kristiansand dyrepark?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til dyreparken i sommer og har med en 2-åring. Vi har en vanlig trille med store lufthjul, men den er tung å manøvrere. Vi tenker å heller ta med en liten paraplytrille, men lurer på om det er forhold for det? Er det asfaltert eller masse grus?

 

Anonymous poster hash: 1b4db...bb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det går bra, minimalt med grus

 

Anonymous poster hash: 5af91...b09

Skrevet

Supert! Takk for svar:)

 

Anonymous poster hash: 1b4db...bb5

Skrevet

De leier ut vogner der sånn om det blir krise.

Skrevet

De leier ut vogner der sånn om det blir krise.

Barnevogner?

 

Anonymous poster hash: 1b4db...bb5

Skrevet

 

De leier ut vogner der sånn om det blir krise.

Barnevogner?

 

Anonymous poster hash: 1b4db...bb5

 

Ja.

 

Anonymous poster hash: d6c42...5b3

Skrevet

 

 

De leier ut vogner der sånn om det blir krise.

Barnevogner?Anonymous poster hash: 1b4db...bb5

Ja. Anonymous poster hash: d6c42...5b3

Kjekt å vite. Takk:)

 

Anonymous poster hash: 1b4db...bb5

Skrevet

Men er du i høysesongen så er som oftest vognene allerede utleid

Skrevet

Vet dere om dette er vogner med svinghjul?

 

Anonymous poster hash: 1b4db...bb5

Skrevet

Jeg bor rett vedsiden av dyreparken og er der så og si hver helg. Paraplytrilla tok jeg med en gang. Synes det er tungvint, da det er mye bakker og en del plattinger. Bare grus på et lite område ved kutoppen og barnas Afrika, så stort sett asfalt utenom de plattingene. Vognene de leier ut har ikke svinghjul. Men er gode stabile sprtsvogner.

 

Anonymous poster hash: c3cb5...5ff

Skrevet

De leier ut gode gammeldagse sportsvogner, tror det er Brio, og traller til å trekke etter seg.

 

I ferien er det gjerne kø ved inngangen når de åpner og de blir fort tomme for vogner og traller

 

Jeg ville valgt å ta med skikkelig vogn, selv om det er mest asfalt er det kuppert, mye bakker. I trengselen er det best med en solid vogn også.

 

Anonymous poster hash: 6e0ab...b94

Skrevet

Vi hadde med trille i fjor, helt supert :)

 

Anonymous poster hash: 1201a...4b5

Skrevet

Takk for svar dere! Nå ble jeg usikker. Hvis jeg tar paraplytrille så er det vel en fordel at hjulene er litt store og at trille er av det solide slaget. Den vi har er en ganske enkel trille. Kjenner bare at jeg blir så sliten av å manøvrere sportstrillen vi har som har 4 faste hjul. Tror jeg må trille med paraplytrillen her på asfalten for å teste litt. Mulig vi bare tar med sportstrillen heller.

 

Anonymous poster hash: 1b4db...bb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...