Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke spill er kjekk for en 3-åring og for en 6-åring på nettbrett? Gjerne som ungene liker, men som de samtidig lærer litt av 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine jenter på 6 og 8 har My talking Angela som favoritt, men de lærer jo ikke så mye av det da ;)

 

Anonymous poster hash: aa693...f6f

Skrevet

Fantorangen er favoritt her, 3,5 år.



Anonymous poster hash: b0013...8c5
Skrevet

Elias-appen er fin.

 

Samme med Magnus og Myggen

 

Anonymous poster hash: 7d532...708

Skrevet

min er 2 og 4 mnd og elsker fantorangen :). for 3 åringen. for 6 åring har min et spill med angry birds som sikkert hadde vert fint for din,min er for liten til og skjønne det spillet,men var en del spill på når vi kjøpte det

Skrevet

Takk for svar!

 

Har allerede fantorangen, men burde vel prøve Elias også. Han er mer fan av Brannmann Sam, finnes det spill med ham?

Til hun på 6 skal jeg prøve det Angela-spillet. Og hun liker Angry Birds også. Men koster det noe innpå spillet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...