Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #1 Skrevet 20. juni 2015 Babyen på 5 mnd begynner å bli mer interessert i å følge med men synes det er litt tidlig å ta i bruk sportsdelen. Finnes det noe man kan ha i bagen slik at babyen kan "sitte" litt mer? Anonymous poster hash: 9bd73...89c
Siljeteo Skrevet 20. juni 2015 #2 Skrevet 20. juni 2015 Vi bytta til sportsdelen når mini var 5 mnd, men brukte den så og si liggende lenge 😊 Han liker fortsatt best og ligge i vogna og nå er han 2 år 😊
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #3 Skrevet 20. juni 2015 Da skal du bytte.. Anonymous poster hash: 2988b...fff
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #4 Skrevet 20. juni 2015 Da skal du bytte.. Anonymous poster hash: 2988b...fff Sportsdelen er vendt fra meg..derfor jeg kunne tenke meg å drøye det litt til! Anonymous poster hash: 9bd73...89c
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2015 #5 Skrevet 20. juni 2015 Byttet til sportsdel da mine var ca 5 mnd., av samme grunn du beskriver. Hadde begge fravendt i sportsvognen, null problem. Selv om jeg medd ett av barna hadde muligheten til å ha sportsdelen begge veier hadde jeg den mot meg minimalt, han snudde seg jo bare og ville se på annet enn meg hele tiden. Mine hatet å ligge i bag... Så var fantastisk å bytte til sportsdelen, der de kunne kikke ut på verden, se meg i kikkeluken om de ville det - eller ligge flatt og helt fint når de sov. Enten må du bytte til sportsvogn med sittedel mot deg (f.eks. Stokke, Emmaljunga, Bugaboo, Britax), eller hvis du har TFK kan du skaffe deg multiXbag (som har plate i bagen om barnet skal sitte litt), samme med Simobag. Finnes jo flere merker og alternativ enn de jeg har nevnt her. Anonymous poster hash: d8344...47c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå