Gå til innhold

Æsj, 17 grader kl 09..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som misliker varmen? "Alle andre" venter på varmen, føler jeg, mens jeg misliker den sterkt! Føler meg elendig, våkner opp med hodepine. Håper på en kald sommer i år :) men idag ser det ut til å bli varmt.

 

Anonymous poster hash: d04e2...0bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da skulle du bodd her. Det meste vi har hatt i år er vel 15 grader. Men alltid med vind, så føles kaldere.

 

Jeg er så lei av å vente på varmen, så håper ikke du får ønsket ditt oppfylt. Men mest sannsynlig gjør du det.

 

Anonymous poster hash: 23af6...5ad

Skrevet

Takk for at du håper at jeg får en jævlig sommer :)

 

Anonymous poster hash: d04e2...0bf

Skrevet

Flytt nordover! Her ligger bikinien fortsatt bakerst i skapet mens ullprogrammet på vaskemaskinen går flere ganger i uka. Fryser beint i hjel snart :(



Anonymous poster hash: 844a9...b52
Skrevet

Kjøpte meg bikini i går, og skal bruke den i dag :D Er rundt 20-25 grader i solveggen her, og helt vindstille! 



Anonymous poster hash: a888b...c7e
Skrevet

Slutt å klage....Norge er et langt land. Er sommer og sol så ille for deg så flytter du nordover. Livet er for kort til å bare klage slik du gjør. Utnytt sommeren, bad og TENK POSITIVT



Anonymous poster hash: 5864f...98a
Skrevet

Om du ikkje tåler vanlege sommartemperaturar, så er det nok av stader her i landet der ein ikkje er spesiellt plaga av overoppheting og solstikk.  Overskrifta di var berre irriterande for oss som framleis ventar på å få gå ute i t-skjorte.  Det gjeld å gjere det beste ut av det ein har.

Skrevet

Nei nå er det sommer og da kan vi godt få litt varme etterhvert, hvertfall her i Bergen hvor det fortsatt ikke har vært en dag med over 20 grader enda. Men det er visst sjanse for det i dag sies det, yey :) selv jeg som er høygravid og poppeklar ønsker litt varme velkommen nå :)

 

Anonymous poster hash: e8beb...8e5

Skrevet

Bare 17 grader? Jeg somhadde håpet på 25 grader når jeg stod opp :D

Skrevet

Flytt til Vestlandet.



Anonymous poster hash: 16eb4...c72
Skrevet

Jeg bytter gjerne! Har ikke hatt 17 grader midt på dagen engang! :-(

 

Anonymous poster hash: 98f4c...a30

Skrevet

Jeg bare elsker dagen i dag!!❤❤Det er sol og varme, og jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg,og mange andre, har ventet på en slik dag! :D Det er ren lykke :) Det er fantastisk deilig å kjenne solen varme på kroppen :) :)

Skrevet

Jeg bare elsker dagen i dag!!❤❤Det er sol og varme, og jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg,og mange andre, har ventet på en slik dag! :D Det er ren lykke :) Det er fantastisk deilig å kjenne solen varme på kroppen :) :)

jepps, skal ikke mye til for oss bergensere :) her stikker vi straks til byn for å nyte livet og været :)

 

Anonymous poster hash: e8beb...8e5

Skrevet

 

Jeg bare elsker dagen i dag!!❤❤Det er sol og varme, og jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg,og mange andre, har ventet på en slik dag! :D Det er ren lykke :) Det er fantastisk deilig å kjenne solen varme på kroppen :) :)

jepps, skal ikke mye til for oss bergensere :) her stikker vi straks til byn for å nyte livet og været :)

 

Anonymous poster hash: e8beb...8e5

Vi også! ;)

Skrevet

I dag skinte sola i nord-norge og jeg tenkte at det hadde vært koselig å trille bort til lekeplassen med barna og nyte den. Blid og fornøyd drar vi bort, får lekt noen minutter, og så forsvinner sola bak skyene og vi blir møtt av den isvinden! Hvis du helle foretrekker slikt vær så er du hjertelig velkommen å flytte hit! Selv lengter jeg så etter sol og varme. Det har vært en lang, kald vinter og vår. Jeg er desperat!

 

Anonymous poster hash: 951cf...f5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...