Gå til innhold

Skuffet over Mr.Grey!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde han skulle være en skikkelig kjekkas😳ja, jeg har sett filmen først nå😝Kroppen hans er heller ikke perfekt(fikser de ikke alt på film??ser ut dom han har flere store røde kviser på brystet!)hehe😂

Anonymous poster hash: 946c7...aea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hele tiden sagt de har valgt feil mann der ja... Skulle vært Ryan Gosling! Eller Ian Somerhalder!😍😍😍

Anonymous poster hash: b93f9...e3a

Skrevet

Trodde han skulle være en skikkelig kjekkas😳ja, jeg har sett filmen først nå😝Kroppen hans er heller ikke perfekt(fikser de ikke alt på film??ser ut dom han har flere store røde kviser på brystet!)hehe😂

De røde kvisene er jo brennmerker... De må være der for å fortelle mest mulig av historien! Han er sexy fordi hun (Ana) syns han er det, hadde vært rart om alle hadde lik smak. Selv syns jeg han var deilig, spesielt etter filmen...

Anonymous poster hash: 50bb4...30a

Skrevet

Jeg syns han er sexy jeg!

Særlig i bar overkropp :D

Det røde er jo brennmerker! Har du ikke lest bøkene eller?

Anonymous poster hash: 22a34...34c
Skrevet

Det forklarer jo litt!😂😂👍nei kom meg til side 80 så bare bah!😝ser film sammen med ei venninne som måtte hente noen midt i filmen så derfor er jeg her😂brennmerker javel😂😂

Skrevet

eller det er selvsagt ikke brennmerker men det skal forestille brennmerker som moren hans skal ha påført han.

Anonymous poster hash: 22a34...34c
Skrevet

Matt Bomer.......I say no more...

Anonymous poster hash: 8c000...b6c

Skrevet

han var ingen kjekkas for min del heller, ville ha Henry cavill eller Kellan lutz :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...