Gå til innhold

"Forskjellsbehandling av barn"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :-)

Jeg hører mange sier noe som " neste baby skal IKKE få sove i sengen med oss.." Osv. Vet ikke hvorfor jeg syns det blir litt slemt mtp baby nr 2, at den ikke skal få like mye kos osv. Det at det er vanskelig å venne av ungen med de forskjellige tingene gjør at de ikke vil gjøre den "feilen" igjen..

Anonymous poster hash: 84ed4...9b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :-)

Jeg hører mange sier noe som " neste baby skal IKKE få sove i sengen med oss.." Osv. Vet ikke hvorfor jeg syns det blir litt slemt mtp baby nr 2, at den ikke skal få like mye kos osv. Det at det er vanskelig å venne av ungen med de forskjellige tingene gjør at de ikke vil gjøre den "feilen" igjen..

Anonymous poster hash: 84ed4...9b2

Hehe, hæ? Du har ikke vurdert at det er av hensyn til barnet da? At man ser hvor forstyrrende det er for noen barn? La folk gjøre som de vil du, og bekymre deg over reelle ting :)

Anonymous poster hash: 06e55...27f

Skrevet

Man lærer av feil! De fleste gjør iallefall det...

...og med første barn kommer det ofte en del overraskelser, som man prøver å unngå med nr.2.

Og et barn får da like mye kos om det ligger i egen seng! Man skal SOVE i sengen!

Anonymous poster hash: 65ea1...a0b

Skrevet

Blir vel automatisk litt forskjellsbehandling av barn. Første er jo ofte rene prøvekluten... :P

Skrevet

Handler vel om at når man ser det sklir ut, unner man ikke det neste barnet å være prøveklut, det også? Du høres jo ut som om du syns det er et privilegium å bli bortskjemt eller behandlet "uten grenser" ? Det er ikke det. Det er betryggende å ha grenser og foreldre som vet hva de gjør.

Anonymous poster hash: afb75...aac

Skrevet

Det meste går vel opp i opp, tenker jeg.  Noe slutter man med, andre ting begynner man med fordi man ikke er så redde for å "skjemme" dem bort.  Slemt er det uansett ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...