Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Hei! :-) Jeg hører mange sier noe som " neste baby skal IKKE få sove i sengen med oss.." Osv. Vet ikke hvorfor jeg syns det blir litt slemt mtp baby nr 2, at den ikke skal få like mye kos osv. Det at det er vanskelig å venne av ungen med de forskjellige tingene gjør at de ikke vil gjøre den "feilen" igjen.. Anonymous poster hash: 84ed4...9b2
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Hei! :-) Jeg hører mange sier noe som " neste baby skal IKKE få sove i sengen med oss.." Osv. Vet ikke hvorfor jeg syns det blir litt slemt mtp baby nr 2, at den ikke skal få like mye kos osv. Det at det er vanskelig å venne av ungen med de forskjellige tingene gjør at de ikke vil gjøre den "feilen" igjen.. Anonymous poster hash: 84ed4...9b2 Hehe, hæ? Du har ikke vurdert at det er av hensyn til barnet da? At man ser hvor forstyrrende det er for noen barn? La folk gjøre som de vil du, og bekymre deg over reelle ting Anonymous poster hash: 06e55...27f
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Man lærer av feil! De fleste gjør iallefall det... ...og med første barn kommer det ofte en del overraskelser, som man prøver å unngå med nr.2. Og et barn får da like mye kos om det ligger i egen seng! Man skal SOVE i sengen! Anonymous poster hash: 65ea1...a0b
Hjertefru Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 Blir vel automatisk litt forskjellsbehandling av barn. Første er jo ofte rene prøvekluten...
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #5 Skrevet 19. juni 2015 Handler vel om at når man ser det sklir ut, unner man ikke det neste barnet å være prøveklut, det også? Du høres jo ut som om du syns det er et privilegium å bli bortskjemt eller behandlet "uten grenser" ? Det er ikke det. Det er betryggende å ha grenser og foreldre som vet hva de gjør. Anonymous poster hash: afb75...aac
Yellow Brick Road Skrevet 19. juni 2015 #6 Skrevet 19. juni 2015 Det meste går vel opp i opp, tenker jeg. Noe slutter man med, andre ting begynner man med fordi man ikke er så redde for å "skjemme" dem bort. Slemt er det uansett ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå