Gå til innhold

er de slik med katter at de stikker av om...

Anbefalte innlegg

Skrevet

De kommer en ny katt i hus? "Gammle" katten er kastrert men har vert masse borte siden vi fikk en ny kattunge i hus.

Anonymous poster hash: 5b99d...e47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Katter er spesielle skapninger. Av og til trenger de ferie. For realz😂

Hadde en hukatt som stakk på husmorferie ca tre uker hver sommer etter at vi fikk en kattunge. Når hun kom hjem så var hun på tjukka(hun ble fiksa på etter to sånne somre). Selv om hun var sterilisert så dro hun på ferie.

Anonymous poster hash: bb902...033

Skrevet

Det kan jo skje. 

Jeg overtok en gravid katt da eieren døde. Når disse kattungene var født, og ble mobile, så ble den ene katta mi meget ulykkelig og stakk av. Hun var borte i et par mndr. Plutselig en dag sto hun på døren igjen, sikkert for å sjekke om kattungene fortsatt var der, og det var de jo. Jeg holdt henne inne i et par dager, men etter at jeg slapp henne ut igjen, så såg jeg henne aldri mer.

Tror hun fant seg en ny familie, da hun var en aldeles flott katt, både i utseende og gemytt, og til tross for sin lange pels, var hun fin og velstelt når hun kom hjem etter de månedene borte.

Anonymous poster hash: 7b9ed...36a
Skrevet

Det kan skje ja.

La gamle pusen ha et sted for at selv der kattungen ikke kommer til.

Vår pus flyttet fem hus lenger ned når vi passet pusen til min søster. Den kom ikke hjem igjen.

Vi tok ikke nok hensyn til pus og det burde dere tenke på.

Anonymous poster hash: a809a...0e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...