Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Er bekymret for at min samboer er på vei dit og lurer på om noen kan fortelle om sin utbrenthet? Anonymous poster hash: 192a6...78b
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Jeg tror jeg er det nå. Har ingen jobb å sykemeldes fra, men går hjemme med barn. Etter langvarig søvnmangel pga barna og null hjelp går jeg i min egen boble. Jeg klarer bare det mest nødvendige som å ta meg av barna. Får nok søvn nå, men det blir ikke bedre. Føles som tortur når jeg må opp hver morgen. Jeg er egentlig en veldig tålmodig person, men nå har jeg ikke det lenger. Det er som å gå i fylla ute. Å støvsuge stua feks føles som å løpe maraton. Anonymous poster hash: 73265...fd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå