Gå til innhold

Plager ved epidural...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk epidural når jeg fødte mitt første barn.Det angrer jeg på!Har siden den gang kjent nummenhet/prikking...vet ikke helt hvordan jeg skal forklare, men det skjer NOE i det området!Hun som satte nåla bommet flere ganger og måtte starte på nytt, det må jo ha skjedd noe da!Den ubehagelige følelsen kommer og går, men den siste uka her har det vært voldsomt!Jeg er jo redd jeg plutselig skal våkne opp lam!(vet ikke om det er mulig,men...)dette er nå 5 år siden jeg fødte min første!Er det noen flere som har blitt plaget i ettertid?😟

Anonymous poster hash: eb9ce...aba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Legen bomma 10 ganger og fra korsryggen til midten av ryggen så helt sinnsykt ut. Samboeren min kastet ut legen til slutt for han ble så forbanna. Legen traff alt av nerver han kunne treffe og det ødela hele min fødsel.

Tre år etterpå sliter jeg med stikkinger og smerter i området. Min fastlege bare fnyser av meg og nekter at epiduralen har skyld, men ryggen min har aldri hvert sånn før :/

Hva annet kan det være?

Anonymous poster hash: a7d63...f27

Skrevet

Og derfor droppet jeg epiduralen.

Skrevet

Og derfor droppet jeg epiduralen.

Det var hjelpsomt skrevet!

Anonymous poster hash: f91d2...cd8

Skrevet

Jeg hadde en lang første fødsel og ikke sant;førstegangs...😕Med mitt andre barn fødte jeg uten noe smertelindring!Mye bedre!

Skrevet

De bommet tre ganger på meg. Det gjorde selvsagt vondt (det var et voldsomt hastverk - ks i full fart). Jeg har ikke hatt noe problemer i etterkant.

Anonymous poster hash: 16c7f...05e
Skrevet

Dra til legen. Sannsynligvis traff dem noen nerver, dette er vondt og ubehagelig - ikke farlig. Du blir ikke lam :)

Anonymous poster hash: 38721...ec1

Skrevet

Samme her. Legen bomma 10 ganger og fra korsryggen til midten av ryggen så helt sinnsykt ut. Samboeren min kastet ut legen til slutt for han ble så forbanna. Legen traff alt av nerver han kunne treffe og det ødela hele min fødsel.

Tre år etterpå sliter jeg med stikkinger og smerter i området. Min fastlege bare fnyser av meg og nekter at epiduralen har skyld, men ryggen min har aldri hvert sånn før :/

Hva annet kan det være?

Datt du stille da?

Anonymous poster hash: 0997a...fd2

Skrevet

Føler egentlig det bare er blitt værre idag...har snakket med lege for 1 års tid siden og han mente d var ingen fare, men det kjennes jo så rart ut!

Skrevet

Hva annet kan det være?

Datt du stille da?

Anonymous poster hash: 0997a...fd2

Ja, jeg satt stille i en halv time, men idioten bomma.

Vi fikk en beklagelse i ettertid fordi han ikke klarte jobben sin.

Har født tre barn uten epidural, siste fødsel var værst pga legen.

Så jeg var nok ingen uerfaren første gangs mor.

Skrevet

hadde ingen problemer, var tydeligvis ganske dyktige der,men hørt flere har hatt plager med dessverre

Skrevet

De bommet tre ganger på meg. Det gjorde selvsagt vondt (det var et voldsomt hastverk - ks i full fart). Jeg har ikke hatt noe problemer i etterkant.

Anonymous poster hash: 16c7f...05e

Hadde det vært så travelt, hadde de lagt deg i narkose,ikke dillet med epidural ;)

Anonymous poster hash: 2ca1d...534

Skrevet

Bumper tråden opp....😊

Skrevet

Skjedde akkurat det samme her. Fikk plager slik du beskriver etter første fødsel. Det er nå over 8 år siden. Synes "ubehaget" /stikningene kommer i ny og ne. Har aldri tatt det opp med fastlegen...

Anonymous poster hash: 9e0e7...acc

Skrevet

Er det vanlig at legene bommer så veldig? :o 

Jeg fikk epidural og det var gjort på første forsøket. Aldri hatt noen plager. Kan dere som har vært utenfor en dårlig lege skrive hvilket sykehus dere var ved? Interessant å se om det er de samme sykehusene som går igjen. Jeg var på Helgelandssykehuset, avd Mo I Rana

Anonymous poster hash: 8e59a...e1c
Skrevet

Er det vanlig at legene bommer så veldig? :o

Jeg fikk epidural og det var gjort på første forsøket. Aldri hatt noen plager. Kan dere som har vært utenfor en dårlig lege skrive hvilket sykehus dere var ved? Interessant å se om det er de samme sykehusene som går igjen. Jeg var på Helgelandssykehuset, avd Mo I Rana

Anonymous poster hash: 8e59a...e1c

Strengt tatt ikke rart at de bommer. Jeg prøvde for harde livet å sitte stille da jeg skulle få spinalbedøvelse i forbindelse med hastekeisersnitt. Men det er ikke lett å ikke lee på seg under intense og kontinuerlige rier, ihvertfall ikke når man er utslitt.

Legen bommet to ganger, men ville prøve en gang til for å unngå narkose. Da lå tre sykepleiere oppå meg for å holde meg helt i ro. (Jeg var enig i at de forsøkte altså).

Men så var det som om å komme til himmelen da han traff. Alle riene (eller smertene ihvertfall ) forsvant. Hadde ikke mannen min komt inn i omtrent samme sekund, så hadde jeg fridd. 😊

Var på st.olav. Anestesilegen traff forøvrig på første forsøk med epiduralen noen timer tidligere. Vare synd at den ikke hadde effekt.

Anonymous poster hash: 98edb...f08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...