Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Hvilket merke skal jeg kjøpe til den nyfødte babyen? Må gi mme... Anonymous poster hash: 9af42...30f
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Hvis du skal amme i tillegg til mme, ville jeg valgt en flaske med smokk som er mest lik puppen. Feks Medela. I disse gratis babypakkene, er det avent flaske (husker ikke i hvilken pakke). Hvis amming ikke er aktuelt, så kunne du jo prøve denne først? Anonymous poster hash: 83501...eaa
beachgirl Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Har funket veldig bra med Avent her i huset😃Dr.Brown prøvde vi med første barnet som hadde kolikk, men var for mye deler å vaske syntes vi😝
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 Jeg både ammet og flasket😊 brukte både avent og MAM. Avent flaskene er lette å rengjøre, så vi hadde flest av de. Anonymous poster hash: c39dc...126
Sint naken biltyv Skrevet 19. juni 2015 #5 Skrevet 19. juni 2015 Har brukt Avent til alle mine tre. Prøvde alt mulig med første men landet alltid på avent.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #6 Skrevet 19. juni 2015 Min lille ville ikke ta puppen. Brukte avent først, mdn synes det var så irriterende av smokken ble sugd inn i flasken. Er veldig fornøyd med dr Brown. Den fancy dyre smokken fra medela nektet hun å ta. Medela sine likte jeg ikke. Er veldig smak og behag alle disse flaskene Anonymous poster hash: 61130...c62
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #7 Skrevet 19. juni 2015 Vi har brukt både dr Brown og Avent. Dr Brown lekker!! og jeg hater de flaskene.. men de virker til å lette kolikkplager. . Anonymous poster hash: 91e23...674
rytme Skrevet 19. juni 2015 #8 Skrevet 19. juni 2015 Vi brukte aventflasker og var veldig fornøyd. Jeg både ammet og gav flaske. Men ammingen var veldig godt etablert da vi begynte å gi flaske, da.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #9 Skrevet 19. juni 2015 Mente at jeg ikke likte mam flaskene,) Anonymous poster hash: 61130...c62
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #10 Skrevet 19. juni 2015 Mitt barn ville kun ha mam flaske smokker, men siden vi hadde både mam flasker og avent flasker brukte vi mam sokker på aventflaskene også. Men Jeg likte best mam flaskene som det var mulig å skru av bunnen på, følte de var enklere å få helt rene. Men i narresmukker skulle ville han kun ha avent sine for de var flate. Anonymous poster hash: e2f87...bf9
Sint naken biltyv Skrevet 19. juni 2015 #11 Skrevet 19. juni 2015 Min lille ville ikke ta puppen. Brukte avent først, mdn synes det var så irriterende av smokken ble sugd inn i flasken. Er veldig fornøyd med dr Brown. Den fancy dyre smokken fra medela nektet hun å ta. Medela sine likte jeg ikke. Er veldig smak og behag alle disse flaskene Anonymous poster hash: 61130...c62 Da har du montert de feil for gjør man det riktig så blir de ikke sugd inn.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #12 Skrevet 19. juni 2015 Det var dr.brown innlegget som fungerte best for oss med baby med magevondt. (ga pumpemelk og av og til mme). Brukte innleggene med "slow flow" smokker og flasker fra boots. Ammet i tillegg. Anonymous poster hash: 94600...4f7
HeltAnonym Skrevet 19. juni 2015 #13 Skrevet 19. juni 2015 Har brukt avent og det har fungert bra her :-)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #14 Skrevet 19. juni 2015 Var kun Mam som ble godtatt her. Prøvde både Dr Brown, Avent og Nuk uten hell. Fikk heldigvis brukt Aventflaskene, for den gangen passet mam-smukkene på Avent også Anonymous poster hash: b4140...89e
siot Skrevet 19. juni 2015 #15 Skrevet 19. juni 2015 medela var supert da jeg både ammet og gav mme. han vil fortsatt ha medela flaska nå som han har blitt to. "Flaska!" sier han bestemt om jeg prøver gi han melk fra noe annet før natta 😂
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #16 Skrevet 19. juni 2015 Antikolikk fra mam likte vi best. De kan i tillegg kokes i mikro uten å måtte kjøpe noe ekstra utstyr. Anonymous poster hash: 49b4d...cde
Jakkie Skrevet 21. juni 2015 #17 Skrevet 21. juni 2015 (endret) Ville anbefalt mam sine antikolikk, lette å rengjøre med tanke på at de skal rett i mikroen og de er ikke så dyre heller i hverdags butikker så man pleier å finne dem over alt veldig fornøyd med de Men selvfølgelig så kommer det ann på hva babyen tar, min tok avent i den første uken vi startet å delamme, etter det nektet han flasken totalt og gikk over til mam Endret 21. juni 2015 av Jakkie
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2015 #18 Skrevet 21. juni 2015 Her har vi bare brukt Dr.Brown. Eneste flaskene jenta likte, at det er flere deler å sette sammen synes ikke jeg er noe problem. Anonymous poster hash: bd828...d3e
Chl85 Skrevet 21. juni 2015 #19 Skrevet 21. juni 2015 Har brukt Dr brown til begge mine... Ja det er flere deler å vaske, men har du 13 flasker som jeg hadde så trenger du ikke gjøre det hele tiden He he. Avent og mam gav mine for mye luft i magen... De suger hardt og da "klappet" smokken seg sammen ved flere anledninger. Kjøp en mam/avent flaske og prøv de først(de er billigere) Virker det som om baby er urolig eller får for mye luft, så kan du bytte. Ellers finner du mange tilbud på nett når det gjelder Dr brown Eller du kan få mine, men kjøpe nye tuter selvfølgelig
BumblebeeBaby89 Skrevet 21. juni 2015 #20 Skrevet 21. juni 2015 Er veldig fornøyd med MAM. Gode flasker med kolikkmotvirkende bunn. Flaskesmokkene har forskjellige størrelser som kan byttes ut etterhvert som ungen vokser. De steriliseres enkelt i microen. Håndpumpa fra MAM var også veldig enkel, effektiv og behagelig.
Krumelur Skrevet 21. juni 2015 #21 Skrevet 21. juni 2015 Er det noen som vet noe om hvor gamle flasker kan være før de bør kastes. Har masse Drar. Brown-flasker etter storebror som er 3,5 år gammel. Han ble fullammer, så de er ikke veldig mye brukt. Venter en til nå straks og lurer på om det bare er å kjøpe nye smokker? Altså, klart de må kokes, det er ikke bakterier jeg er redd for, men tenker på slitasje i plasten. Har vært så mye snakk om plast i det siste, at de skiller ut stoffer osv, særlig når gjenstander ikke er nye. Noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå