GĂ„ til innhold

Ipad som barnevakt!😬

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som tĂžr Ă„ innrĂžmme at de lar barna bruke ipad for Ă„ fĂ„ litt fred??!😬Her har gutten pĂ„ 5 Ă„r ipad...han ligger nĂ„ i senga Ă„ spiller, mens jeg gjĂžr husarbeid(mye med 4 barn fra 0-14...)Hadde han ikke gjort det hadde han bare sprunget mella soverommet og der hvor jeg er hele tida..

Anonymous poster hash: 468b3...c2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungene sloss som idioterhver gang jeg lager middag, sÄ nÄr mannen jobber overtid fÄr de se pÄ iPad til maten er klar. Har ikke litt dÄrlig samvittighet engang.

Anonymous poster hash: 36ab4...eec

Skrevet

Ja nÄr 4-Äringen vÄkner kl 5, sÄ er det iPad!

Anonymous poster hash: 82616...e75

Skrevet

Hehe her fĂ„r han ipaden om morgen kl fem ogsĂ„đŸ™ˆ

Skrevet

3-Äringen har fri tilgang, han er stort sett mer interessert i Ä leke uansett, sÄ det blir ikke sÄ mye. Men pÄ lange bilturer er den gull verdt. :)

Anonymous poster hash: 7d7b5...8d9
Skrevet

Her er barnetv eller ipad eller mobilen min (lÄst i barnemodus) barnevakt for 3Äringen nÄr jeg er hjemme alene og mÄ legge babyen.

Jeg prÞver ogsÄ Ä tilby den nÄr jeg fÄr et sterkt behov forÄ gÄ pÄ do alene. Dessverre er det mer spennende Ä vÊre med meg pÄ do.

Anonymous poster hash: 77092...b1e

Skrevet

Noen som tĂžr Ă„ innrĂžmme at de lar barna bruke ipad for Ă„ fĂ„ litt fred??!😬Her har gutten pĂ„ 5 Ă„r ipad...han ligger nĂ„ i senga Ă„ spiller, mens jeg gjĂžr husarbeid(mye med 4 barn fra 0-14...)Hadde han ikke gjort det hadde han bare sprunget mella soverommet og der hvor jeg er hele tida..

Anonymos poster hash: 468b3...c2e

Klokka er 20.45 og 5 Äringen din ligger i senga med ipad for at du skal fÄ gjort husarbeid? ??

Burde ikke 5 Äringen sovet? ? Og ipad/tv etc er vel ikke det lureste fÞr sengetid

Anonymous poster hash: cb77e...d95

Skrevet

SÞnnen min pÄ 1,5 er over alt hele tiden. NÄr jeg blir sliten og er alene med han sÄ legger jeg meg med han pÄ sofaen og bruker en app for smÄ barn med bilder og ord. Han har lÊrt flere ord via den men det har vÊrt mest sÄ jeg skal fÄ hvile litt. For han mÄ ha oss med nÄr han lÞper rundt, vise oss ting og prate med oss, uten pause. GÄr i ett. Han ser aldri tv og ikke ipad ellers.

Anonymous poster hash: ed06e...095

Skrevet

Han sovner aldri fÞr klokka er 23.00 uansett!Om jeg legger han kl 20.00 sÄ liggern bare Ä vender og vrir pÄ seg, turner og styrer sÄ baby vÄkner...jeg bare orker ikke...

Skrevet

Min 5 Äring drev ogsÄ med i pad i dag - tok den med i senga! Hent greit!

Og jeg? Gjorde husarbeid 😂 samme som hi 😉

Anonymous poster hash: 2704b...1ed

Skrevet

Eneste mĂ„ten 3,5 Ă„ringen slapper av pĂ„. Ellers er hun hĂžyt og lavt! Ingen dĂ„rlig samvittighet for at hun fĂ„r hvilt seg litt 😊

Anonymous poster hash: 1028a...0be

Skrevet

Tv og ipad blir av og til brukt som barnevakt ja. Mer tv enn ipad, for barna har ikke ipad selv og det blir fort krangel om den. Er som oftest nÄr toÄringen er ekstremt klengete da, da henger hun rundt beina pÄ meg og skal helst bÊres mens jeg lager middag. Det funker ikke, sÄ da blir Dora the explorer barnevakt dessverre.

Og nÄr toÄringen er vÄken klokka halv seks om morgenen fÄr hun ipaden i senga vÄr, orker rett og slett ikke stÄ opp sÄ tidlig,

Anonymous poster hash: 1e235...530

Skrevet

iPaden eller mobilen min er barnevakt nÄr 3 Äringen kommer ruslende inn i senga vÄr for en ny dag kl 5 pÄ morgenen. Har en baby i tillegg som sover helt elendig for tiden, sÄ jeg orker bare ikke stÄ opp med ham fÞr fuglene fiser!

Anonymous poster hash: 9bdb4...b4a

Skrevet

Jada, det gjĂžr vi ofte.
Vi har bare 1 da, sÄ nÄ har vi bestilt en til sÄ det er en til hver av ungene, det blir sÄ mye mas.

Vi bruker det ikke som barnevakt, men avkobling for ungene, vi bruker sjeldent tv her i huset. Kan ikke huske sist vi sÄ pÄ tv noen av oss.

Skrevet

Her er barnetv eller ipad eller mobilen min (lÄst i barnemodus) barnevakt for 3Äringen nÄr jeg er hjemme alene og mÄ legge babyen.

Jeg prÞver ogsÄ Ä tilby den nÄr jeg fÄr et sterkt behov forÄ gÄ pÄ do alene. Dessverre er det mer spennende Ä vÊre med meg pÄ do.

Anonymous poster hash: 77092...b1e

Hva er barnemodus? Hþres lurt ut 😁

Anonymous poster hash: cb896...2d5

Skrevet

UnngÄr det sÄ mye som mulig, men lar henne fÄ bruke den nÄr jeg gÄr tur med bikkja. Av og til finner hun pÄ andre ting selv. 7 Är.

Anonymous poster hash: bacde...06e
Skrevet

Barnemodus? Forklar, det vil jeg ogsĂ„ ha pĂ„ min mobil😀

Anonymous poster hash: afbb8...0c3

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...