Gå til innhold

Når mannen stikker ut på kaffe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skal på nattevakt, nr 4 av 7, og overlater meg med 3 barn som skal ha kvelds og legges. En med tannfrembrudd. Er utslitt før jeg har begynt på jobb! Lov å bli sur?!

Anonymous poster hash: 373ec...bd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men sa du noe før han reiste?

Anonymous poster hash: 2c165...539
Skrevet

Det er lov til å forlange at han tar ungene med så du får sove!! Hadde blitt dritfirbanna! Jeg overlever ikke nattjobbing uten søvn, det gjør ingen! Det må han bare skjønne!!

Anonymous poster hash: 67c42...f53

Skrevet

Han vet det så godt, sier det gang på gang.

HI

Skrevet

Planlegg ukene sammen, en uke i slengen samt en månedsoversikt når det er ting dere vet om.

Avtal at når du skal på nattevakt, så kan han ikke bare dra ut uten barna på ettermiddag kveld hvis du må sove.

Men siden du har sagt fra mange ganger så tenker jeg fvk kanskje er rette plassen å ta ting på.

Anonymous poster hash: 666b5...18d
Skrevet

Når jeg skal på nattevakt, nr 4 av 7, og overlater meg med 3 barn som skal ha kvelds og legges. En med tannfrembrudd. Er utslitt før jeg har begynt på jobb! Lov å bli sur?!Anonymous poster hash: 373ec...bd8

7 nattevakter på rad??

Hvilke arbeidstidsbestemmelser går dere etter??

Kan umulig være lovlig.....

Anonymous poster hash: 49346...ab2

Skrevet

Når jeg skal på nattevakt, nr 4 av 7, og overlater meg med 3 barn som skal ha kvelds og legges. En med tannfrembrudd. Er utslitt før jeg har begynt på jobb! Lov å bli sur?!Anonymous poster hash: 373ec...bd8

7 nattevakter på rad??

Kan umulig være lovlig.....

Er lov hvis man planlegger riktig ifht ukeskifte og ikke får så mange timer på en uke... Altså ikke lov når det er man-søn, men ons-tirs går fint....

Anonymous poster hash: f4b12...1d1

Skrevet

7 nattevakter på rad??

Kan umulig være lovlig.....Anonymous poster hash: 49346...ab2

Er lov hvis man planlegger riktig ifht ukeskifte og ikke får så mange timer på en uke... Altså ikke lov når det er man-søn, men ons-tirs går fint....Anonymous poster hash: f4b12...1d1

hi sier det er 4 vakta ikveld.. Blir ikke det 5 på ei uke og litt i overkant? Hi må i alle fall få overtid!

Skrevet

Jeg har hatt en natt fri inni der, men klarer ikke å snu for en natt. Mannen har gått hjemme i 2 år nå så tror han har glemt ut hvordan det er å jobbe..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...