Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Jeg har truffet verdens beste mann,trodde jeg. Vi var såå forelsket og hadde så mange planer, men nå skal han reise på tur med eksen..Fordi hun har en nevø som gjerne vil treffe han. De har ingen barn sammen, har aldri bodd sammen, men han klarer ikke å avslutte..Hans tap, men det er jeg som sitter på badet og gråter slik at ikke mitt barn skal se meg.. Anonymous poster hash: ff022...28d
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Ingen trøst, men veit hvordan du har det nå. Fant nettopp ut at jeg var gravid, men før jeg rakk å fortelle det så dumpet han meg og ble sammen med ei 22 med barn. Mannen er 37. Så abort er eneste utveien da ikke klarer å stå i dette alene. Jeg sier til meg selv at det er lov å ha det vondt og det hjelper litt Anonymous poster hash: 702b1...545
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Det er så vondt når det står på. Når jeg har stått i det på det verste så har det hjulpet som nr. to skriver, å akseptere at det gjør vondt nå. Det er en sorgprosess, og man må gjennom den. Noen ganger tar det lengre tid, andre ganger går det fortere over enn man trodde det ville. De gangene hvor mannen plutselig har dumpet meg uten forvarsel, da har det hjulpet for meg å minne meg selv på at det jeg egentlig sørger over er det jeg trodde vi hadde, den jeg trodde han var, men at den personen tydeligvis ikke finnes (snakker da om menn som ikke har vært ærlig eller som har kjørt dobbelt). Det er tøft for man savner jo så innmari den man trodde man var sammen med. Men etter hvert som de såre følelsene kommer tilbake innimellom så minner jeg meg selv på at mannen har vist at han ikke var den jeg trodde, og at en mann som ikke er ærlig ikke er en jeg vil ha i livet mitt. Etter å ha hjernevasket meg selv med det så går det til slutt inn Klem til dere begge to <3 Anonymous poster hash: 93892...f07
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 Her har jeg kjærlighetssorg i et forhold. Mannen er ikke glad i meg lenger, har vært utro, hater å ta i meg, vil ikke ha nærhet eller sex, kjefter og pirker på hver minste ting og tilfører egentlig ingenting positivt til livet mitt. Blir i forholdet fordi jeg (dumma) fortsatt er glad i ham, fordi vi har flere små barn og jeg har null nettverk. Har også hatt kjærlighetssorg fordi man ble dumpet til fordel for ei annen, noe så jævlig. Sender klem og god bedring Anonymous poster hash: 86bff...23d
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #5 Skrevet 19. juni 2015 Dette er virkelig vondt nå, vet liksom ikke hvor jeg skal gjøre av meg..Jeg trodde jeg aldri kom til å bli forelsket igjen, det er nesten 20 år siden sist, og når det faktisk skjer,går jeg så skikkelig på tryne som dette. Jeg angrer på at jeg lot meg sjarmere, jeg visste jo at det kom til å bli kjipt..Og nå syns jeg bare fryktelig synd på meg selv, og jeg er sint på meg selv.. Jeg vet det blir bedre, men akkurat nå er det vondt.. En stor klem til dere andre!! Og du siste,du bør gå, det er ikke verdt å bli i et slikt forhold, du fortjener mye mer enn det der!! Anonymous poster hash: ff022...28d
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #6 Skrevet 19. juni 2015 Dette er virkelig vondt nå, vet liksom ikke hvor jeg skal gjøre av meg..Jeg trodde jeg aldri kom til å bli forelsket igjen, det er nesten 20 år siden sist, og når det faktisk skjer,går jeg så skikkelig på tryne som dette. Jeg angrer på at jeg lot meg sjarmere, jeg visste jo at det kom til å bli kjipt..Og nå syns jeg bare fryktelig synd på meg selv, og jeg er sint på meg selv.. Jeg vet det blir bedre, men akkurat nå er det vondt.. En stor klem til dere andre!! Og du siste,du bør gå, det er ikke verdt å bli i et slikt forhold, du fortjener mye mer enn det der!! Anonymous poster hash: ff022...28d Det er helt grusomt. Gjør fysisk vondt. Vil bare spy og hele verden virker grå og kald. Litt godt at man ikke er alene da... Bruk venner, familie, forum, filmer, musikk. Alt som kan lette. Husk å ikke sitt alene med tankene. Få dem ut.. Sørg. Det er lov. Det er noe av det vondeste vi mennesker kan oppleve. Husk at du er fantastisk og fortjener en som elsker deg for den du er. Trøsteklem Anonymous poster hash: e3275...c9a
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #7 Skrevet 19. juni 2015 Dette er virkelig vondt nå, vet liksom ikke hvor jeg skal gjøre av meg..Jeg trodde jeg aldri kom til å bli forelsket igjen, det er nesten 20 år siden sist, og når det faktisk skjer,går jeg så skikkelig på tryne som dette. Jeg angrer på at jeg lot meg sjarmere, jeg visste jo at det kom til å bli kjipt..Og nå syns jeg bare fryktelig synd på meg selv, og jeg er sint på meg selv.. Jeg vet det blir bedre, men akkurat nå er det vondt.. En stor klem til dere andre!! Og du siste,du bør gå, det er ikke verdt å bli i et slikt forhold, du fortjener mye mer enn det der!! Anonymous poster hash: ff022...28d Det er helt grusomt. Gjør fysisk vondt. Vil bare spy og hele verden virker grå og kald. Litt godt at man ikke er alene da... Bruk venner, familie, forum, filmer, musikk. Alt som kan lette. Husk å ikke sitt alene med tankene. Få dem ut.. Sørg. Det er lov. Det er noe av det vondeste vi mennesker kan oppleve. Husk at du er fantastisk og fortjener en som elsker deg for den du er. Trøsteklem Anonymous poster hash: e3275...c9a Jeg orker ikke å snakke med noen, nå bare konsentrererjeg meg om å ikke la barnet mitt se hvor jeg sliter. På en måte skulle jeg ønske jeg var alene nå, men samtidig blir jeg tvunget til å holde meg oppe. Jeg er "glad" jeg ikke er alene om å føle ar verden revner, men selvsagt ønsker jeg ikke dette for noen! Anonymous poster hash: ff022...28d
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #8 Skrevet 19. juni 2015 Er der jeg også..1.5 mnd siden han bare gikk. Gikk med ordene at han var glad i meg og ville vi skulle holde kontakt. Mitt 3 forhold,endte likt som de andre. Vil ikke stole på en mann.igjen. Anonymous poster hash: d69bc...306
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå