Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Jeg tok ei angrepille for ei uke sia, og har blødd svært lite brun mens i 3 dager nå. Hadde lignende mensen smerter, men de har avtatt nå. Føler meg veldig uggen, og svimmel. Har alltid hatt regelmessig mens og blødd rødt blod, så skjønner ikke helt hva det brune kan vær? Har noen opplevd å blødd brunt blod å vært gravide? skal ta en test imåra for sikkerhetskyld.. hadde mensen for 2 uker siden.. Anonymous poster hash: fac08...204
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Det er blod som er litt gammelt, ikke verre enn det. Ikke alt kommer seg ut med en gang. Anonymous poster hash: 31334...89a
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Det er ganske vanlig å blø brunt på slutten av mensperioden også, det er som forrige svar sier bare gammelt blod. Du blør altså ikke friskt fra livmora lenger, men det ligger igjen litt blod der som nå kommer ut... Anonymous poster hash: 01e13...3b3
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 Det er ganske vanlig å blø brunt på slutten av mensperioden også, det er som forrige svar sier bare gammelt blod. Du blør altså ikke friskt fra livmora lenger, men det ligger igjen litt blod der som nå kommer ut... Anonymous poster hash: 01e13...3b3 Ja jeg glemte å skrive at jeg blør brundt det siste døgnet av mensen hver eneste mnd. Gjør det her og nå. Anonymous poster hash: 31334...89a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå